Scooter brom langzaam

Jeff1230

New Member
Hoi allemaal, ik heb dus een zip iget brom alleen vind ik hem net even te langzaam en ook zijn trekkracht is niet geweldig. Ik heb er een malossi multivar ingezet met malossi drukveer en heb 7,5g rollen erin gezet en hij liep toen 52 op de teller in plaats van 47 wat hij daarvoor liep. Nu waren mijn krukaslagers versleten dus deze zijn er net nieuw ingezet en nu deze erin zijn gezet is mn top 50 km/uur (ipv 52 daarvoor) en trekt ie wat langzamer op dan voorheen. Ik weet niet of dit ermee te maken kan hebben dat zijn top iets is verlaagd omdat ze misschien ingereden moeten worden. Ik heb nog 6,1g malossi rollen thuis liggen en de originele variateur heb ik ook nog thuis. Zelf heb ik niet geweldig veel verstand van alles dus het zou fijn zijn als iemand mij een beetje op weg zou kunnen helpen waardoor mn scooter iets harder/beter gaat lopen. Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Jeff,

ik weet niet of je deze misschien al hebt bekeken maar Joey Schaar heeft op Youtube al verschillende video's gemaakt over het gefaseerd opvoeren van de I-get.
 
Jeff,

ik weet niet of je deze misschien al hebt bekeken maar Joey Schaar heeft op Youtube al verschillende video's gemaakt over het gefaseerd opvoeren van de I-get.
Jaa heb ik meerdere keren bekeken al, maar toch is wat ik nu in mn scooter heb telkens net een beetje verschillend van die in zijn video’s
 
Back
Top