Status
Not open for further replies.

Charles1575

New Member
Ik heb sinds 2 dagen problemen met mijn scooter (turbho rl50 4t gy6 blok) ik heb er 2 dagen geleden en nieuwe cdi (onbegrenst) in gestoken maar hier starte de problemen met elke keer rijden reed hij trager en trager. Ik heb dan uiteindelijk de oude cdi er terug in gestoken maar dit hielp niet. Ik heb er laatst ook nieuwe rollen in gestoken, 500km geleden zijn de kappen afgesteld, de olie is 1100km geleden vervangen en de bougie is 500km geleden vervangen. Als ik de bougie er af haal ziet hij heel zwart. Ik ben al lang aan het zoeken naar wat er fout zou kunnen zijn maar ik vind niks. Ik ben vrij nieuw met scooters dus elke help zou helpen!
 
Advertisement - register to remove this

Als je bougie zwart word betekent het dat je scooter te rijk loopt. Meestal helpt het om dan een sproeiertje kleiner te nemen. Ook kan het zijn dat je luchtinlaat verstopt zit. evt de filter een beetje schoonmaken met wat water en dan helemaal laten drogen.
 
Als hij altijd goed heeft gelopen , zou ik als eerste de choke verdenken ( als je de carb versie hebt ) deze controleren , en testen of er spanning op de connectot staat , als de motor loopt .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top