Plakkie Manager 28 May 2004 #1 ey sinds ik best wel veel schroeven van de kappen kwijt ben van mijn Beta Ark AC kan ik die dan gewoon nieuw bestellen ofzo of moet ik die gewoon bij de gamma halen ofzo 8P (in de search kon ik niks vinden)
ey sinds ik best wel veel schroeven van de kappen kwijt ben van mijn Beta Ark AC kan ik die dan gewoon nieuw bestellen ofzo of moet ik die gewoon bij de gamma halen ofzo 8P (in de search kon ik niks vinden)
Stephan. Senior User 28 May 2004 #3 koop liever zo'n setje van 15 E dacht ik op easyparts.nl dan kan je ook nog uit wat mooie kleuren kiezen Upvote 0 Downvote
koop liever zo'n setje van 15 E dacht ik op easyparts.nl dan kan je ook nog uit wat mooie kleuren kiezen
>dafox< master member 29 May 2004 #5 steppy spy said: koop liever zo'n setje van 15 E dacht ik op easyparts.nl dan kan je ook nog uit wat mooie kleuren kiezen Click to expand... Dat zijn klote imitatie schroefjes daar gaat de lak vanaf! Upvote 0 Downvote
steppy spy said: koop liever zo'n setje van 15 E dacht ik op easyparts.nl dan kan je ook nog uit wat mooie kleuren kiezen Click to expand... Dat zijn klote imitatie schroefjes daar gaat de lak vanaf!