This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

schroefje doorgedraaid.

area_51_member

scooterloos
Hey,

1 van de schroefjes op mn remreservoir is helemaal door gedraait. De kop is bijna rond 8P. Tips hoe ik hem alsnog los kan krijgen?
 
Of anders een stalen pin aan de boven kant vast lassen en dan met een griptank aan die stang draai dat krijg je hem er ook uit, en dan een nieuw schroefje erin, en klaar is kees
 
ik zou gewoon doen wat dries zegt (a-bizar) door gewoon de kap te verwarmen en er daarna een platbek profiel in te maken,waarna je 'm eruit kan draaien. Met wd-40 knoeien heeft geen zin want dan word het alleen maar erger
 
Originally posted by amico-70 cc
Met wd-40 knoeien heeft geen zin want dan word het alleen maar erger

WD40 kruipt er perfect in en zorg mooi dat alles wat soepeler gaat. Je kan er gewoon een boormachiene ophouden, dan gaat ie wel los.

Maar het beste is om er een geul in te maken en dan met een plattte schroevendraaier loshalen
 
Originally posted by amico-70 cc
kap, kop sorry

Chris, ik vind je een beste gozer maaruh.... ben je posts aant scoren? Je zit al een tijdje op het forum en meerdere malen is aan je gevraagt of je de eddit knop wil gebruiken.

Sorry voor offtoppic....
 
Ik had dat ook een keer precies hetzelfde

Toen voel een vijl erin geslagen (ronde kleine vijl) en vol kracht gezet. En het zwikkie ging nog los ook
 
Hmmm, ik heb wel eens een sleuf erin gemaakt dat ik met een platte erin kon bij een andere schroef, maar bij dit kleintje gaat het erg moeilijk, hier kom ik niet met een klein ijzerzaagje in... Hoe bedoel je een vijl erin geslagen? Morgen nog maar eens proberen