Hallo iedereen, ik vraag me het een en ander af rond schokbrekers.
Ik vind de standaard schokbrekers van een Vespa Primavera brom (2016) te stijf. Ik vraag me af naar welke schokbrekers jullie voorkeur uitgaat en om welke reden.
Zelf ben ik opzoek naar een super comfortabele schokbreker, om mee over drempels te glijden, zoals een Citroën met luchtvering dat vroeger had. Dan lever je in op wegligging lijkt me, dat mag wel, maar als dat niet hoeft liever niet natuurlijk.
Wat is de meerwaarde eigenlijk van de modellen met een gastankje/reservoir erop ? Die zijn namelijk vrij prijzig.
Bitubo schokbrekers; daar hoor je over dat ze kwalitatief het beste zijn maar ook dat ze nog stijver zijn. Kunnen ze niet afgesteld worden op standje super comfortabel ? Wat en hoe groot is het verschil tussen beide types ( met gas reservoir en zonder ) ?
YSS; hoe verhouden de schokbrekers van dit dit merk tot Bitubo ? Klopt het dat deze schokbrekers veel minder stijf zijn ? Kwalitatief dan ?
Ik vind de standaard schokbrekers van een Vespa Primavera brom (2016) te stijf. Ik vraag me af naar welke schokbrekers jullie voorkeur uitgaat en om welke reden.
Zelf ben ik opzoek naar een super comfortabele schokbreker, om mee over drempels te glijden, zoals een Citroën met luchtvering dat vroeger had. Dan lever je in op wegligging lijkt me, dat mag wel, maar als dat niet hoeft liever niet natuurlijk.
Wat is de meerwaarde eigenlijk van de modellen met een gastankje/reservoir erop ? Die zijn namelijk vrij prijzig.
Bitubo schokbrekers; daar hoor je over dat ze kwalitatief het beste zijn maar ook dat ze nog stijver zijn. Kunnen ze niet afgesteld worden op standje super comfortabel ? Wat en hoe groot is het verschil tussen beide types ( met gas reservoir en zonder ) ?
YSS; hoe verhouden de schokbrekers van dit dit merk tot Bitubo ? Klopt het dat deze schokbrekers veel minder stijf zijn ? Kwalitatief dan ?