Schokbreker gilera runner

DQVEE

Member
Ik heb een piaggio nrg mc2 en wil weten of een gilera runner schokbreker erop zou passen want kan nergens een fatsoenlijke schokbreker vinden voor nrg
 
Advertisement - register to remove this

Top dankje wel dat scheelt me een hoop geld typhoon vorken zijn makkelijk nieuw te krijgen en nrg niet
Klopt maar die kwaliteit van die upside down vorken is echt om te janken vind ik hoor. Bedoel dus die met de chromen poot aan de onderkant he. Want van de 3 Runners en 1 NRG die ik nog heb staan zijn al die vorken rot. Dus beetje afhankelijk van je budget en waar je je.scooter voor gebruikt zou je ook een nette gebruikte Sebac vork kunnen zoeken
 
Klopt maar die kwaliteit van die upside down vorken is echt om te janken vind ik hoor. Bedoel dus die met de chromen poot aan de onderkant he. Want van de 3 Runners en 1 NRG die ik nog heb staan zijn al die vorken rot. Dus beetje afhankelijk van je budget en waar je je.scooter voor gebruikt zou je ook een nette gebruikte Sebac vork kunnen zoeken
Budget is niet mega en een sebac vork van een runner past niet helemaal want die stang met stuur draad erop komt hoger uit dan van een nrg zelf
 
Back
Top