RepoMan
Runner member
Ok mensen een maat van me die rijd met MHR Replica en nog wat spul was dus aan het testen met zn rollen gewicht en ging vario blokkeren met varioblokkeerplaatje. Hij heeft alleen de originele carter boutjes dr inzitten, dus die waarbij het schroefdraad niet doorloopt tot de kop van de bout. Om het varioblokkeerplaatje goed vast te zetten heeft ie dus dat standaard boutje er helemaal in lopen draaien met veel kracht waardoor er een scheur is gekomen in het gat waar normaal die bout in gaat.
Het gaat dus om het gaatje boven dat ding wat lucht blaast naar je vario enzo, vlak bij de ophanging van het blok.
Het scheurtje is 10 tot 15 mm groot, is het verstandig om nou gewoon rond te gaan rijden met 1 carterkap boutje minder en die scheur in het carter, of moet hij er wat aan gaan doen omdat het anders verder zal uitscheuren waardoor ie nog grotere problemen krijgt? Wij zitten een beetje te twijfelen. Iemand een goed antwoord hierop?
Alvast bedankt
Greetz
Het gaat dus om het gaatje boven dat ding wat lucht blaast naar je vario enzo, vlak bij de ophanging van het blok.
Het scheurtje is 10 tot 15 mm groot, is het verstandig om nou gewoon rond te gaan rijden met 1 carterkap boutje minder en die scheur in het carter, of moet hij er wat aan gaan doen omdat het anders verder zal uitscheuren waardoor ie nog grotere problemen krijgt? Wij zitten een beetje te twijfelen. Iemand een goed antwoord hierop?
Alvast bedankt
Greetz