Scheurtje in Runner carter

RepoMan

Runner member
Ok mensen een maat van me die rijd met MHR Replica en nog wat spul was dus aan het testen met zn rollen gewicht en ging vario blokkeren met varioblokkeerplaatje. Hij heeft alleen de originele carter boutjes dr inzitten, dus die waarbij het schroefdraad niet doorloopt tot de kop van de bout. Om het varioblokkeerplaatje goed vast te zetten heeft ie dus dat standaard boutje er helemaal in lopen draaien met veel kracht :( waardoor er een scheur is gekomen in het gat waar normaal die bout in gaat.
Het gaat dus om het gaatje boven dat ding wat lucht blaast naar je vario enzo, vlak bij de ophanging van het blok.
Het scheurtje is 10 tot 15 mm groot, is het verstandig om nou gewoon rond te gaan rijden met 1 carterkap boutje minder en die scheur in het carter, of moet hij er wat aan gaan doen omdat het anders verder zal uitscheuren waardoor ie nog grotere problemen krijgt? Wij zitten een beetje te twijfelen. Iemand een goed antwoord hierop?

Alvast bedankt

Greetz

Advertisement - register to remove this

Originally posted by SR-MARC-SR
Het lijkt mij dat dit door gaat scheuren, maar het kan opzich geen kwaad om er mee door te blijven rijden, behalve dat je dan kans hebt dat het doorgaat.

Ik denk dat het denkvermogen van RepoMan ook nog zover kwam.

Originally posted by MHRamey

ik ken em en hij is niet zo slim hoor :P ;)

dude ik had je nog zo gezegd goede boutjes te halen net als ik heb.

die scheur ja wat kun je er aan doen dat met dat gaatje klinkt wel goed hopen dat het werkt anders zou ik het ook niet weten

Originally posted by TomaHawk

ik ken em en hij is niet zo slim hoor :P ;)

dude ik had je nog zo gezegd goede boutjes te halen net als ik heb.

die scheur ja wat kun je er aan doen dat met dat gaatje klinkt wel goed hopen dat het werkt anders zou ik het ook niet weten

Euhh ik heb ook goede boutjes gehaald hoor voor mezelf, en ik heb helaas nog geen Yas R gehaald voor mezelf, en ook nog nix geprutst aan me scoot nadat jij hier was :)

Maarruh je weet toch wel toen jij hier nog ff was na Almelo, toen kwam toch die ene gozer met die Renner met MHR Replica enzo, nou die had dus zelf lopen kutten an zn renner en toen heeft ie het gescheurt he, ik had ook tegen hem gezegt dat ie andere boutjes moet halen :) Maarja hij was eigenwijs, maarja toch wel sneu voor hem.

Greetz

Originally posted by MHRamey

Jah zo ver kwam ik ook nog wel jah :)

Als iedereen gewoon normaal mijn 1e post had gelezen dan wist iedereen ook dat ik zelf al had bed8 dat het kon gaan uitscheuren maarja boeiuh :)

Ennuh niet naar TomaHawk luisteren he, HAHA :)

Greetz

Back