4 4SHOAchterwiel Member 8 April 2024 #1 Is dit scheurtje in de cilinder heel erg? En is het nog mogelijk om hem te gebruiken? Attachments IMG_0199.jpeg 111.3 KB · Views: 42
S Sjoerdo Active Member 8 April 2024 #2 bijzondere plek voor ee scheur, hoe is dit gekomen? ik zou hem niet meer gebruiken in ieder geval. Upvote 0 Downvote
4 4SHOAchterwiel Member 8 April 2024 #3 Nee iemand verkoopt zijn cilinder en hij zegt dat het is gebeurd met eraf halen. Ik was benieuwd Post automatically merged: 8 April 2024 Maar hij is niet meer te gebruiken dus Upvote 0 Downvote
Nee iemand verkoopt zijn cilinder en hij zegt dat het is gebeurd met eraf halen. Ik was benieuwd Post automatically merged: 8 April 2024 Maar hij is niet meer te gebruiken dus
4 4SHOAchterwiel Member 8 April 2024 #5 Zou kunnen geen flauw idee Post automatically merged: 8 April 2024 Maar als hij niet te gebruiken is houd het op Upvote 0 Downvote
Zou kunnen geen flauw idee Post automatically merged: 8 April 2024 Maar als hij niet te gebruiken is houd het op
bartj HousePaus 9 April 2024 #6 Gewoon ff met de ijzerzaag verder zagen zodat ie vlak is en dan heb je een mooie asbak of pennenbakje voor je werkbank want deze kun je meteen wegflikkeren. Als je zoiets in elkaar gaat beunen is het zo helemaal total loss Upvote 0 Downvote
Gewoon ff met de ijzerzaag verder zagen zodat ie vlak is en dan heb je een mooie asbak of pennenbakje voor je werkbank want deze kun je meteen wegflikkeren. Als je zoiets in elkaar gaat beunen is het zo helemaal total loss
trabiarie Well-Known Member 9 April 2024 #7 Als ik zo dat stuk cilinderwand zie , wat op de foto te zien is , en die scheur , ga ik helemaal met @bartj mee , weg flikkeren Upvote 0 Downvote
Als ik zo dat stuk cilinderwand zie , wat op de foto te zien is , en die scheur , ga ik helemaal met @bartj mee , weg flikkeren
C-Row roeiende kraai 9 April 2024 #8 groeven, nota bene zichtbaar onderin, liegen er ook niet om! dat je dat durft te verkopen! Upvote 0 Downvote
bartj HousePaus 9 April 2024 #9 trabiarie said: , ga ik helemaal met @bartj mee , Click to expand... Waar gaan we heen Upvote 0 Downvote
Brute-Force Black Bullet. 2.0 10 April 2024 #11 4SHOAchterwiel said: Is dit scheurtje in de cilinder heel erg? En is het nog mogelijk om hem te gebruiken? Click to expand... Opsturen / Doneren aan @bartj , voor op zijn Trofeen plank , ( Most Crashed Cilinders ). Ik heb er al enige gedoneerd . Post automatically merged: 10 April 2024 eurokit said: Click to expand... Waar gaan we Heen ???? Overlanderstyle ..... Eurokit, met je You-Tube muziek bijlage . Upvote 0 Downvote
4SHOAchterwiel said: Is dit scheurtje in de cilinder heel erg? En is het nog mogelijk om hem te gebruiken? Click to expand... Opsturen / Doneren aan @bartj , voor op zijn Trofeen plank , ( Most Crashed Cilinders ). Ik heb er al enige gedoneerd . Post automatically merged: 10 April 2024 eurokit said: Click to expand... Waar gaan we Heen ???? Overlanderstyle ..... Eurokit, met je You-Tube muziek bijlage .
bartj HousePaus 10 April 2024 #12 trabiarie said: Naar de filestijnen Click to expand... Ik las eerst Filipijnen Upvote 0 Downvote