This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Schade door gladheid

Neosracer

Well-Known Member
Het leek me wel interessant om hier allemaal de schade neer te zetten die je hebt gekregen door de gladheid die er de laatste tijd heerst.

Ik zal zelf maar beginnen...
Onderkuip moet opnieuw gespoten worden
Treeplank moet vervangen worden
Beenschild beschadigd
Stuurkap een klein barstje
Handvat passagier licht beschadigd

Dit leek mij wel genoeg.... ik geen zin in nog meer schade...

Greetzz Erwin

Me tand uit me bek gevallen, maar dat is al een tijdje geleden, xander weet hoe het eruit zag. Ik woon op een dijk en liep naar beneden. Ze hadden daar water neergelegd en was al bevroren dus was een ijsbaan. Ik liep met de hond en die trok de hard ik viel voor over dag tand.

Drek op de brommer :|.

Ben er zaterdag nog ffkes mee door de sneeuw gaan sjezen, wel ffkes kappen d'r afgehaald.
Opzich wel apart, sneeuwsjezen met wegracer .

Originally posted by markie aerox
deukje in spatbordverbreder van m'n auto, ben achterop m'n pa geklapt omdat ik dacht dat ie door oranje zou rijden

Heeft die kerel nooit begrepen dat je bij oranje door moet rijden??8P

Ik heb een poosje geleden ook een ongelukje gehad waardoor kappen zijn beschadigt en voorvork scheef is gaan staan en blok is aan lekken.
Dit kwam allemaal nadat gas bleef hangen toen het glad was en remmen geen zin meer had.

Dit zijn een paar foto´s
})

Zooo damn! ben vanaag weer is lekker onderuit gegaan! :|
Reed zo naar school, helemaal niets aan de hand kwa ijs op de weg ofsow. Gewoon een beetje nat wegdek. En halve wegen ligt er dus ineens wel ijs. Had ik niet gezien dus, en dat verwacht je ook niet eg. Dus ik gaat daar in een flauwe bocht met ongeveer 45 km/h flink op m'n bek zeg! Echt een doodsklap gewoon. Veel weet ik ook niet echt meer van toen ik viel, wel dat ik een koprol maakte. Ik heb nu m'n pols echt flink verstuikt (zit nu in verband), waarvan ik dacht em gebroken te hebben. Verder een spiertje verrekt en veel schrammen. Broek, jas (net nieuw) ook verrot. En echt ALLUS onder de modder en shit.
Ik was ook niet de enigste die op z'n muil was gegaan daar. Er was voor mij nog een schakel geflikkert, net nieuw. En na mij kwam er ook nog zo'n oud wijf op een neo's aangereden. Ik zo van: STOPPEN!!! Maar ze ging maar weinig vaart minderen, en ging ze daar ook bijna op der muil! Scheelde niets!
Maargoed, ben toch maar thuis gekomen gelukkig.

Zit te denken aan stickers.

Ben rond 12 uur ook gaan liggen.. reed over ventweg heen en er zat een klein gat in de weg:| Fijn, bleek dus ook niet gestrooid te zijn |( Een grote ijsbaan dus.. ben ongeveer 25meter gegleden :W

Dna heeft niets.. alleen een kapot knipperlichtje en iets wat gekraste koplamp (nieuw net besteld) voor de rest heeft de uitlaat + de steuntjes de gehele klap opgevangen

Hmzz, ik zaterdag...

Maar gelukkig alleen maar paar kleine schrammetjes op me onderkuip onder de treeplank zie je maar bar weinig van...

En heb zwarte lakstift van piaggio dus kunnen we misschien nog wat bijwerken...

latroz

eerst donderdag avond, glad, beetje met gas spelen enzo, ik stoppen, motor slaat af, wil ik em op de bok zetten om em aan te kicken, valt ie uit me handen , remhendel ligt verbogen, verder geen schade. zaterdag avond heb ik een eind kunnen lopen, want me koelvloeistof leiding was dichtgevroren (op half water/half koelvloeistof tot -2 8).

owja na al die gladheid, en het kilomters lang spelen met gas over de wegen(ijsbanen?) is me drukveer raar gaan doen, hernemingen zijn gewoon kut nu.

Dit was paar weken geleden. Ik dacht tis niet zo heel glad..
Ik reed zo weg om naar school te gaan,eerst warmgereden,ik geef redelijk rustig gas en ik reed zo 15meter powerslidend door de straat, mijn achterwiel gleed echt 20cm van links naar rechts..maar ik ben niet op me plaat gegaan door mijn stuurmanskunsten En als er sneeuw ofzo ligt gaat mijn scooter niet naar buiten, deze week toen t zo glad was ben ik ook op de fiets gegaan. En als ik op de scooter zit en tis glad, gewoon niet hard rijden en helemaal niet door bochten..ook al lijkt t niet glad. Als t glad is en je rijd met 45km/h door een bocht vraag je er ook om..

Kleine krassen op m'n 135km oude sr
Wou met 5-10km/u flauw bochtje maken en trok iets te snel vol gas weg, had niet door dat het spekglad was :S