SBO - Algemeen vragen topic...

om meeste mensen hier ff te helpen ik heb het formulier uitgeprint en ben er net mee naar mijn huisarts geweest en idd ze begon moeilijk t edoen over het feit dat dit bij een andere huisarts of dokter gedaan moest worden.

njah na wat gepraat te hebben enzo zei ze geef hier dan vul ik het wel in dus ze heeft me nagekeken (voor niets dus dat probleem is ook verholpen) en ik ben goedgekeurd

ik zou zeggen veel succes jullie mij is het gelukt
 
ff een hele andere vraag ? k nam aan dat de sbo sprint gehouden worden op legale meetings in nederland.
betekend het dan dat er totaal geen legale meetings meer zullen komen waar er vrijsprinten is ? maar wel het st.net startsysteem aanwezig is.

groetjes...
 
-arthur- said:
ff een hele andere vraag ? k nam aan dat de sbo sprint gehouden worden op legale meetings in nederland.
betekend het dan dat er totaal geen legale meetings meer zullen komen waar er vrijsprinten is ? maar wel het st.net startsysteem aanwezig is.

groetjes...
o jawel die zullen er ook zijn daar hoeft niemand zich zorgen over te maken.
alleen de sbo sprints tellen mee voor het nederlands kampioenschap en als je dat wint mag je je dus nederlands kampioen brommersprints noemen.
uiteraard met klasse vermelding erbij.

en voor dat de vraag komt was dit dan al niet in jubbiga en damwoude kan ik alleen maar NEE zeggen.
de sprints van de sbo mogen officieel het nederlands kampioenschap genoemd worden.
 
kenny stel dat je je kappen in honderd duizend stukjes valt (a la rik v rijssen @ valkenswaard) en je koop nieuwe kappen enz ben je dan ook verplicht om zo'n stage6 stickerpakket opnieuw aan te schaffen of zijn die onbeperkt leverbaar?
 
Scarface. said:
kenny stel dat je je kappen in honderd duizend stukjes valt (a la rik v rijssen @ valkenswaard) en je koop nieuwe kappen enz ben je dan ook verplicht om zo'n stage6 stickerpakket opnieuw aan te schaffen of zijn die onbeperkt leverbaar?
ik denk niet dat stage 6 gaat vallen over een stickerpakketje meer of minder
wij zullen er sowiezo een stel bij hebben iedere race
 
Back
Top