SBO - Algemeen vragen topic...

Razma

Well-Known Member
Vragen over het inschrijven en/of andere dingen met betrekking tot de SBO, die kan je hier stellen !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb dit stuk is even een beetje aandachtig doorgelezen en mag zeggen dat heb je goed gedaan. maar ik zat alleen nog even met een vraag en dat is, moet je voor het racen een bepaalde merk type scooter hebben en een race pak zoals bij de sobw?

gr phil

ik heb er mss over heen gelezen.
 
racepak... ja, dat lijkt me logisch
het eerste jaar is een tweedelig lederen pak toegelaten, naar 2007 willen we graag overgaan naar een ééndelig lederen pak. Uiteraard met laarzen, rugprotector en handschoenen).

Voor rijders nog zonder kleding bij de races hebben we binnenkort een erg leuke (betaalbare) mogelijkheden !

Bepaald merk scooter? Uiteraard niet !
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de dagindeling van zo'n racedag gaat worden. Gaat het net als bij de SOBW vroeg inschrijven etc?

gr Wouter
 
Medische keuring kost namelijk in 9 van de 10 gevallen over de honderd euro.. En gezondheidsverklaring haal je tijdens een bezoek aan de huisarts, en kost "1 consult"....(wat nog te declareren ook is..).
 
Ik weet niet hoe ik een bepaalde zin moet quoten uit een ander topic maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel;

Er wordt gezegd dat je bij onderstaande link een formulier kun halen voor je huisarts om in te vullen.
Welke is dat, ik zie alleen die van sanasports ofzo en daar vind ik verder niks over een forumulier?
 
Scarface. said:
ik heb dit formulier gedownload en uitgeprint ik moet morge toch langs il dottore moet ik het dan in laten vullen? of ken ik da zelf
de juiste link is toegevoegd nu in het daarvoor bestemde topic.
het is de bedoeling dat je deels zelf invult en deels moet je huisarts dit invullen.

|( LET OP voor de mensen die denken slim te zijn en het helemaal zelf in te vullen|(
het is wettelijk strafbaar als je dat doet(valsheid in geschriften)
het wordt ook steekproefsgewijs door organisatie gechekt dus wanneer dit wordt geconstateerd wordt de desbetrefende rijder geschorst voor het leven.
en wanneer het naar boven komt bij een ongeval er geen uitkering zal plaats vinden

{! dont even think about it {!
 
Back
Top