japporaiden Well-Known Member 8 March 2011 #23 leuk project ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit komt te zien !
StijnvG SBO #119 17 March 2011 #26 niceeee, ben benieuwd hoe het eruit ziet op iets duidelijkere foto's haha
Huugoo Well-Known Member 17 March 2011 #27 Pff.. Echt netjes weer, net als die neo's gewoon super werk! Is wel dik als je zo kan spuiten.
Vinnie Well-Known Member 17 March 2011 #28 als het allemaal klaar is dan fixen we wel weer wat toffe pics
Tommy. *BA DUM TSS* 18 March 2011 #29 ben benieuwd naar de rest kappen zien er verschrikkelijk dik uit!!
Vinnie Well-Known Member 29 April 2011 #31 ff snel een paar foto's van hoe hij er op Ettenleur bij stond
StijnvG SBO #119 29 April 2011 #33 wat woog die op etten-leur? en waarom is die voorkant zo loei zwaar gelaten? voor de rest ziet hij er wel erg netjes en verzorgt uit!
wat woog die op etten-leur? en waarom is die voorkant zo loei zwaar gelaten? voor de rest ziet hij er wel erg netjes en verzorgt uit!
Vinnie Well-Known Member 29 April 2011 #34 er zit zelfs nog 7 kg lood voor aan de balhoofdbuis hij was 7 kg te licht! lood was ff tijdelijk.. nu voor heereveen komen er betere oplossingen.
er zit zelfs nog 7 kg lood voor aan de balhoofdbuis hij was 7 kg te licht! lood was ff tijdelijk.. nu voor heereveen komen er betere oplossingen.
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 29 April 2011 #36 Ze rijd 70B De alu voorvork zal wel voor volgend jaar bewaard worden als ze dan misschien 70A gaat rijden
Ze rijd 70B De alu voorvork zal wel voor volgend jaar bewaard worden als ze dan misschien 70A gaat rijden
Vinnie Well-Known Member 29 April 2011 #37 idd B ja is op het laatste moment voor gekozen om toch B te gaan rijden ivm het gewicht van de scooter + kappen e.d. vandaar ook de originele voorvork e.d.
idd B ja is op het laatste moment voor gekozen om toch B te gaan rijden ivm het gewicht van de scooter + kappen e.d. vandaar ook de originele voorvork e.d.
StijnvG SBO #119 29 April 2011 #38 smiley said: Hey allemaal, hierbij maak ik nog een project pagina aan. Deze gaat over een piaggio zip, die volgend jaar zich zal vertonen in de 70A klasse van SBO! Click to expand... vandaar! maar nu is het duidelijk:*
smiley said: Hey allemaal, hierbij maak ik nog een project pagina aan. Deze gaat over een piaggio zip, die volgend jaar zich zal vertonen in de 70A klasse van SBO! Click to expand... vandaar! maar nu is het duidelijk:*
smiley Sbo 2011 70B 29 April 2011 #39 Ik was dit.topic al vergeten.. Relax vin van.die.fotos! Hij is idd erg vet geworden maar god wat een werk was het. Op naar de volgende klant! Haha
Ik was dit.topic al vergeten.. Relax vin van.die.fotos! Hij is idd erg vet geworden maar god wat een werk was het. Op naar de volgende klant! Haha