Santini Capri (2018) | noob op zoek naar zachtere vering/schokbrekers

levivt

New Member
Hoi allemaal,

Mijn capri heeft nogal stugge schokbrekers, waardoor ik elke kleine oneffenheid in de weg voel. Ik wil deze graag vervangen voor soepelere schokbrekers, maar ik heb hier geen verstand van en kan online niet bizar veel vinden. Heeft iemand tips?

Edit: dit model heeft een dubbele schokbreker achter.
 
Advertisement - register to remove this

Veel scooters hebben maar een veerpoot achter. Dus wat er bij jou aan de hand is dat er 2 stugge veren zijn, die eigenlijk als enkele veerpoot bedoelt is. Maar om er nou zomaar een weg te halen? Als test kun je dat wel eens proberen misschien.
Of anders op zoek naar -inderdaad- de zachtere uitvoering. Je zou eens bij een scooterzaak naar een ander merk scooter kunnen kijken met dubbele vering en kijken of die wel zachter veert, dan kun je eens kijken of die poten passen.
 
Die vraag is al eens eerder voorbij gekomen
 
Veel scooters hebben maar een veerpoot achter. Dus wat er bij jou aan de hand is dat er 2 stugge veren zijn, die eigenlijk als enkele veerpoot bedoelt is. Maar om er nou zomaar een weg te halen? Als test kun je dat wel eens proberen misschien.
Of anders op zoek naar -inderdaad- de zachtere uitvoering. Je zou eens bij een scooterzaak naar een ander merk scooter kunnen kijken met dubbele vering en kijken of die wel zachter veert, dan kun je eens kijken of die poten passen.
Hé, dankje voor je reactie. Mijn scooter mannetje kon me hier niet heel veel meer over vertellen dan nieuwe poten bestellen. Een vriend van me had het over 3rd party veren, maar kon me niet duidelijk maken wat voor merk. Misschien moet ik maar eens een andere scooterzaak gaan zoeken.
 
Back
Top