samba competition ofniet?

Mathieu

Achterhoeker 8)
Is dit een samba competition of is het 1 van die goedkopere versies, ik heb er mijn twijfels over nml.

samba.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Dit een Samba 70cc Competition.

Hier een foto van deze uitlaat zoals deze bij ons in de winkel ligt:
samba70r.jpg



En een foto van de normale Samba 70cc:
samba70.jpg

Verschilletje he? :)
 
:)

:) !! Alleen die demper begeultje had ie er 1 van een nrx op zitten zoals je ziet vond ie mooier :rolleyes:. Mja zal vanavond nog ff wat pics posten maar nu lijkt het idd een competition. Alleen die demper lijkt weer op die gewone 70 pijp mja zullen wel meer versies van zijn dan.
 
Je kan het aan het expansiedeel zien, om het heel simpel te houden, tel gewoon de losse aan elkaar gelaste delen, bij de competition zijn dit er meer als bij de normale samba:)

Ook kan je het aan de bocht vanaf de cili zien, bij de competitie loop die veel rechter/directer dan de normale, omdat de normale om de middenbok heen moet en de competitie uiteraard niet:)

M.a.w. Het is een competition
 
Die onderste zit echt slecht in elkaar. Gast hier op Aerox met 70 giet cilinder reed met die Samba.

Is ze demper eraf geknalt. en hoe. Dat tuutje wat je op de tailpipe schuift, is compleet afgebroken waar dat aan de demper vastzit. Gewoon in 1 klap eraf geknalt. Hele mataal aan gruzelementen.
 
Originally posted by Miamimarc
ik weet het denk ik ! hij heeft gewoon zen demper geschuurd en "gepolijst" of waar het ook op moet lijke

Lijkt me sterk, er zitten geen popnagels in de het Samba-teken van de competition demper.
 
houd er wel rekening mee dat het niet een uitlaat is die veel toeren wil , Ik schat dat ie boven de 11000 rpm geen power meer heeft. Je moet dus wat zwaardere rollen nemen
 
Back
Top