Runner voorvork reviseren????HOE???????

wiwirast

Well-Known Member
--------------------------------------------------------------------------------
Titel lijkt me duidelijk.Wat heb ik allemaal nodig om hem te reviseren???En kan iemand beetje uitleggen hoe ik te werk moet gaan????Wat voor olie moet er weer in??

ik hoop hier antwoorden te krijgen

Advertisement - register to remove this

wiwirast said:
--------------------------------------------------------------------------------
Titel lijkt me duidelijk.Wat heb ik allemaal nodig om hem te reviseren???En kan iemand beetje uitleggen hoe ik te werk moet gaan????Wat voor olie moet er weer in??

ik hoop hier antwoorden te krijgen

Olie, keeringen

Vork olie hebben ze bij een dealer wel :)

En dit hoort hier niet...

Er hoeft niet perse olie in te zitten, er kan ook vet in zitten zoals met de rally voorvorken, en de runner vork lijkt er erg op namelijk. Ik zou hem eerst openmaken en kijken wat erin zit voordat je olie gaat kopen.

ZmokerZ said:
Er is een how-to :W

Edit: Ik zoek morgen ff op, ik moet nu gaan :P

Het zijn nogal verschillende voorvorken, je kan een sr voorvork reviseren niet vergelijken als met die van een runner, een runner heeft een UpSidedown vork en een sr, een downsideup. Poten van een sr reviseren is niet zo moeilijk, bij een runner, rally, viva-city gaat dit wel wat moeilijker. En rally vork is nog het moeilijkste naar mijn weten. Je moet eerst de keeringen eruit halen en zie dan maar eens die verroeste/verrote circlips eruit te krijgen. Daar is echt geen beginnen aan.

Aerox1997 said:
ey sorry voor offtopic maar ik heb ook een vraag hierover,hoe haal je in hemelsnaam de voorvork poten bij ee nNRG MC2 eruit ik heb echt bijan alles geprobeerd maar lukt echt niet ?

ja idd en die gozer wil zelf ook weten hoe het moet of tenminste hoe je hem reviseert :D

Back