This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner velg remschijf?

Utopdezip

New Member
Wat voor remschijf moet een runner velg hebben. Voorvelg trouwens. ik heb een standaard piaggio zip 4t remschijf besteld maar blijkt dat die te breed is uitgelijnd met de schroefgaatjes. Dus nu de vraag welke remschijf dan voor een 12 inch velg.

ik weet dat die van een fly en een skipper lx 12 inch zijn maar die verschillen ook van elkaar, skipper lx wiel past niet in een fly omdat de schijf te groot is, qua gaten komen ze wel gewoon overeen.

zou er gewoon een voor runner bestellen, wel ff kijken dat je de goeie pakt, sp of rst

Zou een schijf van een Runner pakken.... staat er toch gewoon bij voor welke scooter die past?

Maar dan nog zijn alle schijven ongeveer even dik, misschien ff je rempotdekseltje eraf en de zuigers in je klauw terug drukken?

Zou een schijf van een Runner pakken.... staat er toch gewoon bij voor welke scooter die past?

Maar dan nog zijn alle schijven ongeveer even dik, misschien ff je rempotdekseltje eraf en de zuigers in je klauw terug drukken?
Ik denk dat ie bedoelt dat de gaatjes niet overeenkomen niet dat de schijf daadwerkelijk te dik is haha