Gilera Runner 172cc probleem

Heb je je contactpunten voor de massa al schoongemaakt? En anders ff andere bougie en dop erop
Hij start goed en loop ook goed stationair trekt goed en loop door naar 80/100 en dan valt die gewoon dood dan sta ik stil laat ik hem weer rondgaan en naar ongeveer 10 seconden start die weer dan geef ik gas dan valt die bijna weer weg tot ik een paar x met het gas speel en dan loopt die weer en dan weer hetzelfde verhaal

ja die nog niet gecontroleerd zou het ook carb kunnen zijn?
Ik heb zondag nog naast een runner 180 gestaan met een vacuumprobleem, net genoeg vacuum om rustig te blijven rijden maar zodra het gas open gaat trok ie de vlotterbak leeg, het is dus niet onmogelijk dat je daar een probleem hebt zitten, die vacuümpomp is waarschijnlijk ook al 30+ jaar oud ;)

Hij start goed en loop ook goed stationair trekt goed en loop door naar 80/100 en dan valt die gewoon dood dan sta ik stil laat ik hem weer rondgaan en naar ongeveer 10 seconden start die weer dan geef ik gas dan valt die bijna weer weg tot ik een paar x met het gas speel en dan loopt die weer en dan weer hetzelfde verhaal
Kan inderdaad vacuumprobleem zijn of misschien te dunne benzineslangen.

Back