Runner tank meter

Tyler

New Member
Hoi, ik heb een Gilera runner sp 50. Mijn benzine teller doet het als de tank helemaal vol is. Als de tank nog driekwart vol is valt de teller weg en gaat die helemaal beneden staan terwijl ik nog heel veel benzine heb. Hoe komt dit?
 
Advertisement - register to remove this

Heeft hij het wel goed gedaan ? En reageert die ook niet meer als het niveau in de tank nog lager wordt ? En geeft hij wel daarna weer vol aan als je tankt ? Dan is de weerstand ,waar een glijder ( die aan de vlotter vastzit ) langs gaat waarschijnlijk defect .
 
Heeft hij het wel goed gedaan ? En reageert die ook niet meer als het niveau in de tank nog lager wordt ? En geeft hij wel daarna weer vol aan als je tankt ? Dan is de weerstand ,waar een glijder ( die aan de vlotter vastzit ) langs gaat waarschijnlijk defect .
Wat u zegt gebeurd ook in mijn geval. Hoe zou ik deze weerstand kunnen fixen? Kan dit niet en moet het vervangen worden weet je dan precies wat vervangen moet worden?
 
Dat zal een hele nieuwe vlotter worden waarschijnlijk


Of een complete tank zoeken op marktplaats.

Ik heb er ook wel 2 liggen die te koop zouden zijn. Maar dan zou je ff moeten kijken welke er precies inzit bij jou en welke aansluiting die heeft
 
Back
Top