Runner rst

Jay1611

New Member
Ik ga nu dus eindelijk een beetje goeie scooter halen en ik zat te kijken naar een runner rst uit 2008 met 8000 km. Is dit niet iets te oud voor de scooter want ik zou m wel vaak gaan gebruiken en ik wil niet dat hij om de week kapot is. Nou heb ik alleen gezien dat bij de dubbeldisk veel kapot ging maar nog niet bij een rst, zou iemand mij kunnen helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Als de kmstand correct is en het niet alleen stad verkeer is. Dan kan die nog lang mee. Wellicht zinvol om je in de techniek te verdiepen. Je hebt immers een voorkeur voor deze scooter.
 
Betrouwbaarheid ligt compleet aan het onderhoud en opgevoerd of niet.
Ja hij gaat 80 ong tops en ja onderhoud zou ik niet echt kunnen weten
Post automatically merged:

Als de kmstand correct is en het niet alleen stad verkeer is. Dan kan die nog lang mee. Wellicht zinvol om je in de techniek te verdiepen. Je hebt immers een voorkeur voor deze scooter.
Ja ik woon in een dorp/stadachtige plek, veel lange weg maar ook genoeg verkeer.en ja voorkeur komt een beetje omdat k niet echt scooters kan vinden waar ik op pas want ben bijna 2 meter
 
Ja hij gaat 80 ong tops en ja onderhoud zou ik niet echt kunnen weten
Post automatically merged:


Ja ik woon in een dorp/stadachtige plek, veel lange weg maar ook genoeg verkeer.en ja voorkeur komt een beetje omdat k niet echt scooters kan vinden waar ik op pas want ben bijna 2 meter
Ik bedoel dat de vorige eigenaar niet alleen in de stad heeft gereden. Start stop verkeer. Dan lijdt de zuiger veel meer.
 
Stuur @Brute-Force anders ff een berichtje die heeft een hele verzameling met Runner RST in de schuur. Ongetwijfeld ook die te koop zijn en goed onderhouden, maar als je het lief vraagt heeft ie vast ook wel tips waar je extra op mag letten
 
Ik bedoel dat de vorige eigenaar niet alleen in de stad heeft gereden. Start stop verkeer. Dan lijdt de zuiger veel meer.
Wat is hier de theorie achter?
@Tim Ark
Ik ga nu dus eindelijk een beetje goeie scooter halen en ik zat te kijken naar een runner rst uit 2008 met 8000 km. Is dit niet iets te oud voor de scooter want ik zou m wel vaak gaan gebruiken en ik wil niet dat hij om de week kapot is. Nou heb ik alleen gezien dat bij de dubbeldisk veel kapot ging maar nog niet bij een rst, zou iemand mij kunnen helpen?

Een scooter uit 2008 waar maar 8.000 km is bijna per direct een fabeltje.
Heb je een link?
De eigenarenhistorie o.b.v. het kenteken is dan sws interessant.

Verder kun je bij een scooter van 15 jaar oud natuurlijk de nodige corrosie verwachten.
Zon scooter is alleen interessant als het product in verhouding staat tot de prijs.
De tip van Bart is een interessant idee.
 
Last edited:
Back
Top