als ik kick brandt het bovenste lichtjeJe vliegwiel slingert dus? Die zou ik eerst een goed vast zetten of controleren.
Blauw licht als je kickt? Wat bedoel je?
300 euro verderDus er zit een slag in het vliegwiel?? Zou deze in de bak werpen.. Over een lange duur is dat bepaald niet goed voor de krukas lager.. Want die krijgt voordurend last van krachten die op en neer op het lager bewegen.. Dat kan de duur erg verkorten.
ohh zo, ik dacht het hele blok. snelle vraagje tho. waar dient dit dingetje voor, is dat voor olie? want er zit nu helemaal niks aan vast en ben bang dat dit voor olie is en dat hij niks krijgt voor smeermiddel. vliegwiel heb ik nog wel liggen dus die zet ik er wel opJe kan toch wel een goede 2ehands origineel vliegwiel vinden?? Misschien is die van een zip wel het zelfde.. Moet je even uitzoeken of dat zo is.
ik maak morgen wel een filmpje en laat zien wat ik bedoel. blok is idd helemaal geresiveerd. maar denk dat hij niet start omdat ik dat ene niet heb aangesloten. zou dat kunnen?blok was toch niks mis mee? Die had je toch al gereviseerd = nieuwe krukas lagers laten plaatsen??
Ik las namelijk hierboven dat het vliegwiel 2 a 3 mm krom zou zijn. Of uit balans.. Hoe je het wilt zien..
ahh oke, ben best nieuw met sleutelen met scooters maar heb besloten dit allemaal zelf te doen. waar sluit ik dat slangetje aan vast? misschien is er een slang waar die op gaat maar dat zie ik morgen welblok was toch niks mis mee? Die had je toch al gereviseerd = nieuwe krukas lagers laten plaatsen??
Ik las namelijk hierboven dat het vliegwiel 2 a 3 mm krom zou zijn. Of uit balans.. Hoe je het wilt zien..
Dat nippeltje op het blok is voor de vacuum / vacuum aansluiting..
Waarschijnlijk maakt je scooter gebruik van een benzine vacuum pompje. En daar heb je die aansluiting op het blok voor nodig.
Peugeot horizontaal is dat precies het zelfde.
Even een van mijn fotos gepakt.
Zie je hem aan de bovenkant zitten bij het spruitstuk.
Je sluit dat slangetje aan op je benzinekraan, Die zit in je benzine tankahh oke, ben best nieuw met sleutelen met scooters maar heb besloten dit allemaal zelf te doen. waar sluit ik dat slangetje aan vast? misschien is er een slang waar die op gaat maar dat zie ik morgen wel
Ik zal er voor kijken vandaag, ben ongeveer om 4:40 aan het sleutelen en dan laat ik jullie het wel wetenJe sluit dat slangetje aan op je benzinekraan, Die zit in je benzine tank
Je sluit dat slangetje aan op je benzinekraan, Die zit in je benzine tank