runner poelie's in zip sp

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
ey passen runner poelies in het blok van een zip sp? want ze zijn iets grooter als zip sp poelie's dus misschien krijg je wel overange effect 8P. en al zou der iets aangepast moeten worden wat zou dat dan zijn? mzzl kevin
 
Advertisement - register to remove this

nee past niet.... als die runner poulies groter zijn als je zip sp poulies betekend dat dat je geen lager in je carterkap hebt zitten, en dus de poulies die je nu hebt anders zijn als poulies uit een pia blok die wel een lager in de carterkap hebben zitten.

zip sp met wel een gelagerde carterkap hebben btw net als runner en nieuwe model nrg std 134mm poulies
 
ik had een nrg van ook rond dat bouwjaar, 1997 - 1998, en daar zit een andere carterkap op. zonder lagertje in carterdeksel wat runner wel heeft. carterdeksel past wel gewoon. std poulies zijn 128mm in NRG's van toen.
 
Parle said:
is al eens een topic over geweest. je moet een bus draaien voor achter je poulies, of (zoals ik het had) de 128 mm fixed poulie met een 134 mm torque malossi.

heb je de afmetingen voor die bus.
en als ik die poelie's erop schuif en draai dan pakt hij hem alleen met het randje op de vertandings deksel, zou ik niet gewoon het opstaande randje eraf kunnen slijpen?
 
Back
Top