hallo allemaal,
ik heb al zn 2 maanden een nieuwe gianelli reverse op me runner gezet. maar sinds ik hem erop heb zitten heb ik er niks aan gedaan.
hij trekt op het begin niet helemaal lekker maar na de 20 km/h wel
en heeft een top van 85/90 op teller. zou ik hier meer eruit kunnen halen door een betere afstelling?
er zitten sproeiers maat 74 in maar daar reed ik ook met mn oude uitlaat ( runner standaard uitlaat ) mee. op zn top vanaf 75 hoor je hem heel heel licht stotteren,happeren.
en trekveren,drukveer en rollen heb ik ook niet vervangen
zou dat wel moeten gebeuren ??
en zouden jullie het aanraden om hem bij een scooterreparaties winkel waar ze ook opvoeren en afstellen te laten afstellen ? een gehele afstelling kost daar rond de 80, 90 euro!
uitlaat: gianelli reverse
cilinder: standaard
vario: polini oude model.
trekveren: groenachtig :S?
drukveer: paars.
rollen: geen idee ( zijn al versleten )
sproeiers: maatje 74
mvg Jeremy
ik heb al zn 2 maanden een nieuwe gianelli reverse op me runner gezet. maar sinds ik hem erop heb zitten heb ik er niks aan gedaan.
hij trekt op het begin niet helemaal lekker maar na de 20 km/h wel
en heeft een top van 85/90 op teller. zou ik hier meer eruit kunnen halen door een betere afstelling?
er zitten sproeiers maat 74 in maar daar reed ik ook met mn oude uitlaat ( runner standaard uitlaat ) mee. op zn top vanaf 75 hoor je hem heel heel licht stotteren,happeren.
en trekveren,drukveer en rollen heb ik ook niet vervangen
zou dat wel moeten gebeuren ??
en zouden jullie het aanraden om hem bij een scooterreparaties winkel waar ze ook opvoeren en afstellen te laten afstellen ? een gehele afstelling kost daar rond de 80, 90 euro!
uitlaat: gianelli reverse
cilinder: standaard
vario: polini oude model.
trekveren: groenachtig :S?
drukveer: paars.
rollen: geen idee ( zijn al versleten )
sproeiers: maatje 74
mvg Jeremy