Runner 70 afstelling

eliastenw

New Member
Hallo dames en heren,

Ik heb mijn Gilera Runner 70 recent lopend gekregen. Nu ben ik er een stukje op wezen rijden en hij reed prima tot dat mijn luchtfilter iets los ging en hij viel bij vol gas uit. Nu heb ik het filter er weer op maar rijd hij niet goed en hij komt niet goed op toeren. (Ik heb het vermoeden dat die sowieso al wat valse lucht pakte voor dat het luchtfilter compleet los ging).

Waar kan dit aan liggen? Moet ik een kleinere sproeier? Ik zit nu op Sproeier 80 met een DR70 , Esm-sc24 uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

Info is gebaseerd op rijden met STD Luchtfilterhuis.
Als je die Rubber Piemel aan de zijkant er uit haalt , komt er meer lucht binnen , en zal je de sproeier moeten verhogen , Gaat zonder die Piemel wel meer herrie maken . Prestatie op een STD 70 gaat niet verbeteren , met die Rubber Piemel er uit .
 
Info is gebaseerd op rijden met STD Luchtfilterhuis.
Als je die Rubber Piemel aan de zijkant er uit haalt , komt er meer lucht binnen , en zal je de sproeier moeten verhogen , Gaat zonder die Piemel wel meer herrie maken . Prestatie op een STD 70 gaat niet verbeteren , met die Rubber Piemel er uit .
Oke thx man, ik heb sowieso het std luchtfilter enigste wat ik heb gedaan is Malossi luchtfilter element maar of dat veel scheelt weet k niet. Dus jij zegt sproeier 72/74 proberen ipv 80 en het moet weer beter lopen?
 
Back
Top