Runner 50 kenteken op Runner 180

niet moeilijk doen, gewoon een 180er blok halen bij leertouwer of waar dan ook fixen en die onder je 50 cc runner zetten.

gaat prima en geen gezeik.
 
niet moeilijk doen, gewoon een 180er blok halen bij leertouwer of waar dan ook fixen en die onder je 50 cc runner zetten.

gaat prima en geen gezeik.

totdat je met je hoofd op de voorruit van een auto ligt..
of tussen je voorwiel en spatbord een kindje hebt hangen..

dan is er een beetje meer gezeik
 
ja maar dat heb je ook met die opgefokte dingen, who cares hoe je je dan gedraagd.. of het nou met een 70cc straathok is of een 125/180 blok onder je benen?

btw, genoeg antwoorden zijn voor hem nu wel gegeven;),
 
ik zou een 180er blok met kabelboom onder een legaal frame leggen,
ik weet alleen niet of het blok er gelijk onderpast ivm subframe.
 
Ik zou die stukje van je Runner 50cc frame waar je framenummer op staat zagen oid en op je 180`er weer der op lassen? Ik heb veel mensen gezien die dat doen
 
Ik zou die stukje van je Runner 50cc frame waar je framenummer op staat zagen oid en op je 180`er weer der op lassen? Ik heb veel mensen gezien die dat doen

Tuurlijk zet andere mensen even aan tot crimineel gedrag, zo geef je letterlijk tips aan dieven en criminelen |(



En voor de TS, begin er niet aan, haal je motor rijbewijs en zorg dat je legaal rijdt. leuk spul die 180&125ers, maar over het algemeen komen de gene die hier op rijden niet al te snugger over imo..:X niet persoonlijk bedoelt hoor want ik mag daar niet over oordelen.

Wat je zelf doet moet je zelf wete maar we geven je alleen maar tips :W
 
waarom spaar je niet gewoon door tot je kunt gaan autorijden....?

Een 180cctje dat je met een leuk pijpje berijd is namelijk een heel stukkie sneller dan een auto ;) Ten minste, een gemiddelde auto dan. Verder zou ik als ik zoiets zou doen het blok gewoon onder een 50cc runner mikken, dit valt minder op en is vergelijkbaar met een scooter met 50+ cc :)
 
Ik zou die stukje van je Runner 50cc frame waar je framenummer op staat zagen oid en op je 180`er weer der op lassen? Ik heb veel mensen gezien die dat doen

Hoe idioot is dat :X
Dan kun je net zo goed een 180 blok onder je 50cc frame hange....
Hoef je niet 2 frames te verneuken en geen 180 frame te zoeken/kopen.
 
Back
Top