This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner 180 radiateur op zip

jayvanveen

Member
Heeft er iemand hier ervaring met een runner 180 radiateur op een zip te plaatsen?

Ik zit nu met het probleem dat het allemaal wel past qua voorkap en ledjes maar mijn binnekap en voorkap sluiten dus absoluut niet goed aan, ik weet dus niet hoe het komt aangezien ik beide kappen vrijwel helemaal aangepast heb er kan bijna niks meer verder aangepast worden.
 
Dan zul je een beugeltje moeten maken of een andere rad pakken. Hexagon past namelijk wel precies. Het is het een of het ander, je kan moeilijk verwachten dat een runner 180 rad zo zonder moeite perfect past op een compleet ander frame en kappen
 
Dan zul je een beugeltje moeten maken of een andere rad pakken. Hexagon past namelijk wel precies. Het is het een of het ander, je kan moeilijk verwachten dat een runner 180 rad zo zonder moeite perfect past op een compleet ander frame en kappen
ja precies, had ook gehoord dat de aerox rad ook prima doet
 
ja precies, had ook gehoord dat de aerox rad ook prima doet
Ja doet het verder prima, alleen blijf je nog altijd met je resevoir kutten. In begin denk je vaak een sp2000 rad is duur of een Malossi is te duur maar uiteindelijk is dat een nettere en betere oplossing dan avonden lopen beunen en dan nog een halve oplossing hebben
 
Dan zul je een beugeltje moeten maken of een andere rad pakken. Hexagon past namelijk wel precies. Het is het een of het ander, je kan moeilijk verwachten dat een runner 180 rad zo zonder moeite perfect past op een compleet ander frame en kappen
ja nee ik had idd wel verwacht dat t een en andere aangepast moest worden, dat is verder geen probleem. heb ook een beugel maar heb van de binnekap bijna alles al weg, en voorkap ook dus snap gewoon niet hoe het absoluut niet past.