rubber carberateur

ruud.

www.vk-tuning.tk
Hallo

ik zoek een rubber die je over je carb spruitstuk kan schuiven, ik heb zeg maar n alu spruit en de carb moet dus met een slang vast en luchtdicht. Je hebt et vast wel ergens gezien :+ Mijn vraag, waar vind ik dat rubber? Carb is 40mm uitwendig. Op die internetshops vind ik niets, en bij dejager konden ze me ook niet verder helpen. Ik zoek dus echt een speciaal rubber hiervoor, aangezien je met bijv een stuk koelslang altijd net loop te kloten en zit t niet lekker.

lang verhaal, kan iemand helpen? :p

Gr

Ruud.
 
Advertisement - register to remove this

00000694_003.jpg


dit rubber dus, maar dan los verkrijgbaar en gemaakt coor carb / spruit van 40mm uitwendig
 
melf #50 said:
mischien stomme vraag , maar waar moet het op? op een home made spruitstuk of bestaand? en is het spruitstuk ook 40mm?

Op zo'n spruitstuk zoals op de foto, want je carberateur kan je niet over zo'n metaal spruitstuk heen schuiven of erin hangen zonder dat er valse lucht wordt aangezogen
 
ik had net hetzelfde probleem. met een stage6 21mm en polini big valve.
Kben naar autospeciaalzaak geweest en men probleem uitgelegt, dat ik een rubber zocht met 40mm binnediameter en hij had massa's rubbers liggen de paste. ze waren wel te lang, waarschijnlijk van koelslang van radiator van auto, stuk eraf en past perfect...
 
Bruce said:
ik had net hetzelfde probleem. met een stage6 21mm en polini big valve.
Kben naar autospeciaalzaak geweest en men probleem uitgelegt, dat ik een rubber zocht met 40mm binnediameter en hij had massa's rubbers liggen de paste. ze waren wel te lang, waarschijnlijk van koelslang van radiator van auto, stuk eraf en past perfect...

Kan je doen ja maar niet alle slangen zijn bestand tegen chemische stoffen zoals benzine en het vreet er dan gewoon dwars doorheen
 
kijk of je een stuk hydroliek slang kan vinden met 40mm binnenmaat. dit is dikke slang en krijg je geen last van opzwellend rubber.

slang kan je evt vinden bij grote techniek zaken. of landbouwmachine bedrijven
 
Back
Top