rox remklauw

S

scoottuner

Guest
ik heb dus het volgens probleem ik nieuwe remblokken gestoken en alles terug onder druk gezet maar nu zag ik dat ik remolie verliesde ergens langs mijn remblokken zelf en alles zit denk hoe het normaal moet zitten

weten jullie misschien waar dit aan kan liggen of wat het probleem is

zijn brembo remklauwen

thx voor de hulp
 
Advertisement - register to remove this

ja kheb de klauw uit elkaar gehaalt kwaar toen in de tijd nog een noop maar nu weet ik hoedat ik mijn remblokken moet vervangen en ik heb het probleem denk opgelost met rond de overgang naar de 2de helft van de remvloeistof een beetje vloeibare pakking rond gesmeert en ik denk wel dat dit gaat houden
 
ja idd kdenk dat het dat was maar heb in plaats van dat ringetje loctide gedaan en het lekt nu ook nimer thx voor de reacties :) en bedankt voor het helpe grtz
 
Inderdaad, als ik het zo lees ben je nog steeds aardig een noob :rolleyes:

Ik zelf vind mijn remmen een van de belangrijkste delen van een scooter en ik zorg altijd dat ze 100% in orde zijn en ga er vooral geen beunpraktijken op uit voeren.

Daarbij is remvloeisof aardig aggressief en ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens de loctide zou kunnen oplossen. Oftewel ik zou het risico niet nemen en de remmen even goed (laten) reviseren.
 
ja idd zoals je zegt ben nog steeds een noop :p en idd voorlopig remmen ze perfect maar voor een ongeval te vermijden toch maar een nieuw rubber ringentje halen
dit zal je wel gewoon bij de dealer kunne krijgen zeker ?
 
misschien beetje laat enzo maar wat zit er eigelijk allemaal in zo'n revisieset in voor brembo en moet je 2 setjes kope voor 2 klauwen of is dit setje voor 2 klauwen ??
 
aah oke maar als ik in plaats van de loctide he een koperen ringentje steek dat even dun is als het rubbere is zal dit dan ook werken ?? bij de overgang naar de 2de helft
 
Back
Top