eurokit
Broem Broem Pff Pff
Ik wil voor me scooter een rotor gaan kopen. Nou heb ik nog nooit eentje gehad, dus voor ik wat wil gaan kopen wil ik me eerst even me verdiepen in de materie. Ik weet dat je simpele rotor hebt en de duurder versies.
Zoals een analoge en een digitale.
Analoog is volgens mij dat je een vast tijdstip hebt en dat je daardoor geen exta vermogen op kan winnen en dus altijd op het zelfde moment ontsteking.
En dat het bij een digitale elk moment weer iets anders is.
Zit er bijvoorbeeld veel verschil tussen een malossi eprom en een PVL digitaal?
Kan ik inpreciepe met een goedkope italkit beginnen en uitbreiden totdat je een digi eprom hebt? Wat is slim en wat is wijsheid.
Ik wil graag een uitgebreid rotortje. Wil een rotor kopen met de doelstelling een betere gasreactie en sneller op toeren komen en meer vermogen scoren op hogere toerentallen.
Zoals een analoge en een digitale.
Analoog is volgens mij dat je een vast tijdstip hebt en dat je daardoor geen exta vermogen op kan winnen en dus altijd op het zelfde moment ontsteking.
En dat het bij een digitale elk moment weer iets anders is.
Zit er bijvoorbeeld veel verschil tussen een malossi eprom en een PVL digitaal?
Kan ik inpreciepe met een goedkope italkit beginnen en uitbreiden totdat je een digi eprom hebt? Wat is slim en wat is wijsheid.
Ik wil graag een uitgebreid rotortje. Wil een rotor kopen met de doelstelling een betere gasreactie en sneller op toeren komen en meer vermogen scoren op hogere toerentallen.