JasperdB said:
wat een bullshit.. waarom kan hij beter beginnen met een simpele zonder curve oid ?
koop gewoon in 1 keer een goede. pvl digitaal/malossi/polini/hpi
veel verschil qua prestaties onderling zal je niet merken, koop maar degene die jou het meeste aanspreekt.
nou , een digitale zou ik niet doen , dit omdat je er niks aan hebt als je niet weet wat je ermee moet doen/kunt.. (behalve erop zetten
)
ik heb vanalles gezien en hoor hier natuurlijk ook veel , ik heb de beste ervaringen met Malossi ontstekingen , heb er 3 gehad en heb dus nog 2 , gewoon perfect , plug and play en werken erg goed.
als je een simpele rotor wilt kun je een gewone selettra nemen , of een HPI , die zijn vrij simpel en leveren goeie prestaties.
wil je het makkelijk houden en toch kwaliteit neem dan een Malossi , wel duur maar wel makkelijk in gebruik en werkt goed op alle setups
wil je extreem doen voor extreme doeleinde kun je een digitale rotor nemen , daarmee kun je met curves expirimenteren en zo mischien nog een beetje meer eruit halen , voor de echte max zegmaar , maar dan moet je wel weten hoe dit allemaal werkt ..
dus zoals PVL , HPI etc..