Rotor van simpel tot duur

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik wil voor me scooter een rotor gaan kopen. Nou heb ik nog nooit eentje gehad, dus voor ik wat wil gaan kopen wil ik me eerst even me verdiepen in de materie. Ik weet dat je simpele rotor hebt en de duurder versies.

Zoals een analoge en een digitale.

Analoog is volgens mij dat je een vast tijdstip hebt en dat je daardoor geen exta vermogen op kan winnen en dus altijd op het zelfde moment ontsteking.
En dat het bij een digitale elk moment weer iets anders is.

Zit er bijvoorbeeld veel verschil tussen een malossi eprom en een PVL digitaal?
Kan ik inpreciepe met een goedkope italkit beginnen en uitbreiden totdat je een digi eprom hebt? Wat is slim en wat is wijsheid.
Ik wil graag een uitgebreid rotortje. Wil een rotor kopen met de doelstelling een betere gasreactie en sneller op toeren komen en meer vermogen scoren op hogere toerentallen.

Advertisement - register to remove this

slim is om een goedkope te zoeken en het afstellen van de rotor door te krijgen.
kun je later altijd nog een hpi of malossi met eprom kopen, ongeveer dezelfde prestaties hebben deze alleen is de malossi meer plug en play

pruttelbakje said:
slim is om een goedkope te zoeken en het afstellen van de rotor door te krijgen.
kun je later altijd nog een hpi of malossi met eprom kopen, ongeveer dezelfde prestaties hebben deze alleen is de malossi meer plug en play

ja maar dan moet ik 2 keer een rotor kopen van het gebruik van 1. Niet een beetje geld over de balk gooien?

wat een bullshit.. waarom kan hij beter beginnen met een simpele zonder curve oid ?

koop gewoon in 1 keer een goede. pvl digitaal/malossi/polini/hpi

veel verschil qua prestaties onderling zal je niet merken, koop maar degene die jou het meeste aanspreekt.

JasperdB said:
wat een bullshit.. waarom kan hij beter beginnen met een simpele zonder curve oid ?

koop gewoon in 1 keer een goede. pvl digitaal/malossi/polini/hpi

veel verschil qua prestaties onderling zal je niet merken, koop maar degene die jou het meeste aanspreekt.

nou , een digitale zou ik niet doen , dit omdat je er niks aan hebt als je niet weet wat je ermee moet doen/kunt.. (behalve erop zetten :P)

ik heb vanalles gezien en hoor hier natuurlijk ook veel , ik heb de beste ervaringen met Malossi ontstekingen , heb er 3 gehad en heb dus nog 2 , gewoon perfect , plug and play en werken erg goed.

als je een simpele rotor wilt kun je een gewone selettra nemen , of een HPI , die zijn vrij simpel en leveren goeie prestaties.

wil je het makkelijk houden en toch kwaliteit neem dan een Malossi , wel duur maar wel makkelijk in gebruik en werkt goed op alle setups

wil je extreem doen voor extreme doeleinde kun je een digitale rotor nemen , daarmee kun je met curves expirimenteren en zo mischien nog een beetje meer eruit halen , voor de echte max zegmaar , maar dan moet je wel weten hoe dit allemaal werkt ..

dus zoals PVL , HPI etc..

blijf toch bij mijn mening dat een hpi niet super is. Zeker niet voor een beginner.

Ik zou dan eerder gaan voor de italkit. Plug and play en persoonlijk nog nooit iemand er over horen klagen.

A-Bizar said:
blijf toch bij mijn mening dat een hpi niet super is. Zeker niet voor een beginner.

Ik zou dan eerder gaan voor de italkit. Plug and play en persoonlijk nog nooit iemand er over horen klagen.

ik ben ook niet zo'n fan van de gewone hpi , die van mij week nogal af ...

bij een hpi moet je eigenlijk altijd even een afstellamp bij houden.

verder is de kwaliteit wel goed..

sorry dat ik zomaar in zijn post stoor maar dna even vraagje van mijn kan ik wil ok rotor alleen voor mijn scoot is er alleen de hpi 05 te krijgen en tnt selletra

die tnt lijkt mij bagger help me even het gaat hier om een sr 2000 morini

ik dacht dat HPI zo goed was

En wat is het verschil tussen een PVL digi en een malossi DIGI?

Zit zelf te denken 1 van deze 2 te nemen anders een selletra rotor want die zijn volgens mij hetzelfde als van malossi alleen dan analoog.

En volgens mij komt TNT gewoon bij selletra vandaan net als de italkit en de malossi.

Back