rook uit de onsteking bij aansluiten van accu

trixx93

Well-Known Member
goede dag

ik heb een probleem als ik mijn accu aan sluit komt er rook uit mijn ontsteking :( en hij riekt heel verbrand wat is het probleem hier van en is men onsteking nu kapot denk het niet want hij start nog

groetjes

en alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Daar heb je ook speciale vliegwieltrekkers voor.

Het lijkt me sterk dat er daar rook vandaan komt, maargoed.
 
Daar heb je ook speciale vliegwieltrekkers voor.

Het lijkt me sterk dat er daar rook vandaan komt, maargoed.

ja men vader dacht al dat ik de plus en min vewisseld had maar dat was het niet ik snap der echt nix van ma kameraad van mij doet elecktriciteit en hij snapt het ook niet
 
je kan het zelf bedenken maar haal het even weg maak het schoon dat is het overzichtelijk en kijk of er ergens kortsluiting is
 
je kan het zelf bedenken maar haal het even weg maak het schoon dat is het overzichtelijk en kijk of er ergens kortsluiting is

ok ik zal eens zo'n vliegwiel trekker halen ma vandaag heb ik geen tijd dus zal morge pas zijn eer ik iets laat weten
 
goede dag

ik heb een probleem als ik mijn accu aan sluit komt er rook uit mijn ontsteking :( en hij riekt heel verbrand wat is het probleem hier van en is men onsteking nu kapot denk het niet want hij start nog

groetjes

en alvast bedankt


ik heb ook een probleem ik wil een radio op me brommer maken maar daar heb ik wel een accu voor nodig...
nu mijn vraag ken ik die gewoon rechtstreeks met me onsteking verbinden?

mvg nick mooij.
 
ik heb ook een probleem ik wil een radio op me brommer maken maar daar heb ik wel een accu voor nodig...
nu mijn vraag ken ik die gewoon rechtstreeks met me onsteking verbinden?

mvg nick mooij.
Waarom maak je geen nieuw topic aan voor je eigen probleem, dit hoort niet zo. ;)
En het antwoord is nee. Dat kan niet. Daar heb je een laadspoel in je ontsteking, en een spanningsregelaar voor een accu voor nodig, als je de accu wilt opladen, of de radio via de ontsteking wilt zetten op de brommer.
Maak eerst maar een nieuw topic voor jezelf aan, en misschien help ik je dan, maar dan moet je ook even zeggen welk merk en type brommer het is.
 
Back
Top