Rolletjes -> Vario -> V-snaar

Zeeuw

Hardcore 4 Life
Het begint dus met de rolletjes
Klopt het, dat, als je 3 rolletjes van 4.7 en 3 rolletjes van 3.5 gram in je vario stop, het hetzelfde effect heeft als dat je je hele vario volstopt met 4.1 gram (gemiddelde van 4.7 en 3.5)?

Da heb ik dus nu, ik heb het nog nie uitgetest. Want het is nu slecht weer.

Dan de vario en de V-snaar.
Ik had dus net die deksel eraf liggen en dacht: ik zal eens ff vol gas geven.
Ik zag dus dat me V-snaar nog lang niet bovenaan kwam.
Klopt deze beredenering of moet je daar echt voor rijden. Het wiel draaide wel want hij stond op de bok.
Dus is het zo te testen of je V-snaar wel of niet helemaal bovenaan komt of moet je daar echt voor gaan rijden?

Da waren mijn vragen :)

Ik heb dus een Aerox

Advertisement - register to remove this

Ja dat met die rolletjes klopt, maar beter koop je gewoon 4,1 gram.

Dan die vsnaar om dat te bekijken kun je het beste die truuc dan van de stift op de vario.

Als ik het goed begrijp heb je dus je scoot op de bok gezet en toen een tijd aan het gas gehangen?
Leip....

Rijden

Je kunt denk ik beter gaan rijden. Als je je Vsnaar voor bovenaan wil krijgen terwijl die oip de bok staat..................Ik hoop niet dat je scoot dan van de bok trilt, want dan mag je je scoot bij mekaar gaan vegen.......50 meter verderop. |(

Re: Rijden

Originally posted by SRally
Je kunt denk ik beter gaan rijden. Als je je Vsnaar voor bovenaan wil krijgen terwijl die oip de bok staat..................Ik hoop niet dat je scoot dan van de bok trilt, want dan mag je je scoot bij mekaar gaan vegen.......50 meter verderop. |( [/QUOTEj JA AHAHAHAHHAHAHA

Ja, ik krijg em met de hand amper van de bok :D
Onze tuin is trouwens nog geen 50 meter en me voorwiel stond bijna tegen de muur
Dus...

Originally posted by Red Bastard
ow maar dab is het goed want dan wordt je scoot opgevangen door de muur en das natuurlijk lekker zacht |(

Jij snapt het
Sjonguh jonguh zeg, mijn scoot rijd niet in 1 meter meteen 80km/u

Back