Rollerbanken in gooi & Vechtstreek

Patrick

Retired die-hard
Ik denk, ik zal ff zo aardig zijn om het te melden:

(22 sept) Rollerbanken bij het politiebureau in Mijdrecht. Agenten rijden rond.

Ook komende weken veel controles in Uithoorn.

suc6!
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij lijk t wel landelijk te zijn. HIER (Vlaardingen bij R'dam) zijn er sinds gister ook allemaal rollerbakcontroles . En vriend van mij (alvabrain) was alweer de dupe. Gelukkig lag mijn scooter sinds gisteren een beetje uitelkaar (alle kappen achter liggen bij spuiter), dus 'k had wer mazzel.

mzzls Raymon
 
Hmm idd geen toeval nee, bij ons in Huizen stonden ze ook. Ze staan er altijd tot 4 uur. Ik weet niet of dat overal zo is.

Is stapte net pas veel later op me scoot vanwege de regen. Dus ik was lekker aan het rijden, kom in in de buurt van winkelcentrum en daar werd ik door 2 kleine maroks van jaartje of 12 aangesproken (kennen we van gezicht, wel relexte dudes verder) en die waarschuwde mij dat ze er stonden. Hij was zelf ook net snel ze scooter (jaja hij heeft al een Kymco, de maroc scoot hiero) en was zelf ook weer gewaarschuwd.

Mja wel beter, alles beter dan op de rollerbank :|
 
ja de rollenbank sucks aarz man :(
ik ben dus vrijdag avond gepakt :(
maar goed ik had gelukkig maar 1,2kw(130piek) met een nrx en hebo vario dus ik had geluk :)

trouwens over dat data tag.
ze kijken eerst of je zo stickertje heb en dan gaan ze pas scannen |( lekkere manier is dat :|
 
Originally posted by Patrick
was dat bij 'dossier alarm' op SBS6?

Een gozer met een blauwe dragster MET datatag (jaja, ging die agent een heel verhaaltje over houden) die had maar 1kw hoor.

Ok zou best kunnen, is alweer een tijdje geleden.

Ik bedoelde iig dat rollerbanken idd voor geen meter kloppen. Geijkt me neus!
 
hehe, sprak met mn rijinstructeur, (is ook Motorcopper) en die zei dat er hier praktisch nooit meer gecontroleerd werd met een rollerbank, en dat vondie ook niet nodig, hij vind et belangrijker dat er op licht van fietsers enzo gecontroleerd wordt.
 
vorige week donderdag en vrijdag stonden ze anders mooi hier wel met een rollerbank. Donderdagochtend in wassenaar, vrijdagochtend in voorchoten/leiden. Gelukkig kreeg ik donderdagochtend een telefoontje van een vriend die gepakt was met zn firefox(140 piek) en besloot ik toch maar om te gaan fietsen. Toch handig, vrienden
 
ik had 0,5 zonder varioring! (agent flikkerde met me scoot om, dus het wijzertje sprong terug van de 0,8 naar de 0,5, alleen dat zagtie niet omdat hij met die andere agent zat te lullen!!! (kreeg nog complimentje ook! :p)
(is al wel bijna een jaar geleden, wat ik nu heb met me yasuni Z en multivar weeknie! en wil ik nie weten ook!!! ;) )
 
Back
Top