This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rollerbank Almere

die foto's doen het niet!!!

Ik weet ook niet of zoiets wel te vertrouwen is. Er is 24 mei ook zoiets in Arnhem. Met allemaal zooi eromheen. Heet "Safe on the road 2003". Ga misschien wel ff kijken.

mm , Ja in assen is dat ook al meerdere malen geweest. volgens mij komt er nooit een hond opdagen. hebben die agenten ook nog een leuke dag

twas echt kansloos..ik heb dr nog filmpjes van..1 wijffie van de politie ging wel ff een schakelbrommer testen, dat wijf kon geeneens schakelen! En van koeling hadden ze ook nog nooit gehoord.

ik zeg tegen 1 van die juten, die vrouw kan niet schakelen, en jullie zetten geeneens koeling ervoor? Ik kan nou niet zeggen dat jullie goed weten waar je mee bezig bent :|

een professionele rechtsgeldige meting my ass

Bij mij hier in Huizen was der ook een keer op een open dag bij de politie zo'n gratis ritje op de rollerbank.
Der stonden allemaal mensen te kijken en toen trok die een klein beetje het gas open en de meter sloeg al naar 2 kw, daarna haalde die hem meteen der vanaf.
En daarna ging die nog uitleggen aan de mensen die der om heen stonden dat dit geen scooter was die voor straatgebruik was etc.