rollenbank zeeland

Status
Not open for further replies.

sr50

Well-Known Member
hoi , waar in zeeland staat ergenst een rollenbank om effe te checken hoeveel kilowatt dat beesie nu eigenlijk heeft , of je begrenzers werken enz....

t liefst in de buurt van M'burg vlissingen en goes.
 
Advertisement - register to remove this

bij de politie kun je gewoon vragen of er ergens een rollenbank beschikbaar is , daarbij zullen ze je wel willen helpen , aangezien jij voor veiligheid gaat sta je dan in het goede daglicht bij hun...

ze zullen je vast niet opeten................
 
Volgens mij doen ze dat niet zomaar hoor. Tenminste hier deden ze dat niet meer. Alleen met de opendag mag je vrijwillig testen, of als er bijv. eentje op school staat ofzo.
 
Je kan de politie gewoon bellen en vragen of em kan laten testen omdat je niet weet of hij te snel gaat. Zeg gewoon dat je em 2de hands heb gekocht en ff wilt checken. Dan kan je zo komen hoor
 
je moet ook netjes blijven , en niet als een aso aankomen blaten....

gewoon net alsof doen of je een sissy bent , een mama's kindje en gewoon zeggen dat je van je ouders std moet rijden (beter nog neem je 1 van die 2 mee) en dat je zelf ook graag wilt dat ie 40 rijdt omdat t anders te hard gaat.

maar je kunt er meestal ook zo wel op , mist de rollenbank daar staat , kan natuurlijk zijn dat ie er niet is en op dat moment er mensen genaaid worden en moeten betalen..................
 
Houd er wel rekening mee dat als ze je daarna ergens in het dorp zien rijden, sneller zullen aanhouden om te kijken of jke m al std hebt gemaakt :)

Dus maybe een idee om het een paar dorpen verderop te vragen :)
 
Originally posted by Lars#Dragster
Houd er wel rekening mee dat als ze je daarna ergens in het dorp zien rijden, sneller zullen aanhouden om te kijken of jke m al std hebt gemaakt :)

Dus maybe een idee om het een paar dorpen verderop te vragen :)
dat lijkt mij idd ook als ze je dan hard zien rijden ben je gelijk de lul
 
In Vlissingen staat een TESTbank bij tino tweewielers.. Maar dit is dus geen politiebank dus ik denk niet dat je er veel aan hebt. Om het echt te weten moet je dus gewoon langs de politie want zij zijn de enige die die banken hebben.. Nu gaat deze op slot want dit leid nergens naar..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top