Ijking rollenbank?

Vincent-Aerox

Scooterloos
Hey mensen,

ik heb wilde graag met mn aerox ff vrijwillig op de rollerbank. Ik had al gemaild naar politie algemeen. Die antwoordde dat het kon en dat ik een afspraak moest maken. Ik ging vanochtend naar het politiebureau in Zwolle en ik vraag dus of het kan, ze ging het vragen. Nee, kan niet, doen we al maanden niet meer vanwege inperking van het personeel. Ik bel naar politie algemeen en ik vroeg om politiebureau Dalfsen(woonplaats) toen weer gevraagd, het kon hier dus wel maar de rollerbank is er momenteel niet, omdat hij geijkt word.

Wat houdt die ijking precies in?

Word hij technisch gezien nagekeken of word hij efficienter gemaakt, dus dat de snelheid in vervolg hoger zal zijn dan eerst?

Ik was mn rijbewijs kwijt en heb nu mn std uitlaat weer en wilde dus ff weten hoe hard het zooitje op de rollen loopt.
Iemand enig idee?

Aerox 50
Std uitlaat
Std carb
Rode drukveer
4,5 gram rollen
sproeiertje 76
gele trekveertjes

Ik denk dat dit rond de 65 op zal gaan leveren....??

Greetz,

Vincent
 
Advertisement - register to remove this

dat betekent gewoon dat ie straks weer de juiste exacte snelheid aangeeft , waarom dit zou moeten weet ik niet , lijkt me dat die dingen niet veranderen.

maar mischien was ie gewoon niet goed ofzo..

het is de bedoeling dat de bank gewoon de juiste snelheid aangeeft , meer niet..
 
Oke, ik vrees dat hij niet de echte snelheid aan zal geven ....

Wel vreemd dat de politie in Zwolle dit niet meer doet. Doen ze het wel(bij veel meer mensen), scheelt het ze weer om met een rollenbank in Zwolle te gaan staan.
 
de banken geven echt wel de echte snelheid aan hoor..

of de scooter dezelfde snelheid rijdt als op de weg is een ander verhaal maar daar komt het verhaal weerstand bij kijken , maar het is hoe dan ook wel berekend en/of uitgezocht en dus wat de bank aangeeft is de juiste waarde waar je je aan moet houden , zo simpel werkt het..
 
Politie Zwolle is gewoon veel te traag, met alles overigens. Wat je misschien kan doen is politie Heerde (noord-oost Gelderland) opbellen, en vragen of het daar wel kan. Geloof echter dat deze wel alleen maar tussen 10 en 12 open is.
 
Back
Top