Road Runner MHR Speed 7T

Brute-Force

Black Bullet. 2.0
Dit ben ik nu aan het Bouwen ,
Runner RST, Malossi MHR Speed 7T, zware Malossi Krukas ,Stage 6 wig . Malossi overange met Stage 6 verstelbare koppeling , uitlaat Team 2006 , Polini 28 MM...2-Ten Onsteking. DDL getuned.
Morgen een Radiateur op halen van een 180 CC Piaggio , die een stuk hoger is als de standaard Radiateur , en er kan een Fan op geplaatst worden, de voeler zit er al in .
Ga nu de kappen schuren en spuiten met De Beer Refinish / Valspar autolak.
Voorband nog bestellen Michelin City-Gripp zodat ik voor en achter dezelfde banden heb .
Gelijk Malossi Race blokken voor en achter gemonteerd.
 

Attachments

  • 20221021_174729.jpg
    20221021_174729.jpg
    442.4 KB · Views: 155
  • 20230106_150627.jpg
    20230106_150627.jpg
    550 KB · Views: 143
  • 20230106_150606.jpg
    20230106_150606.jpg
    576.2 KB · Views: 138
  • 20230106_150547.jpg
    20230106_150547.jpg
    598.8 KB · Views: 136
  • 20230106_131741.jpg
    20230106_131741.jpg
    178.4 KB · Views: 134
  • 20221230_215321.jpg
    20221230_215321.jpg
    294 KB · Views: 132
  • 20221230_215254.jpg
    20221230_215254.jpg
    382.4 KB · Views: 135
  • 20221229_172803.jpg
    20221229_172803.jpg
    253.6 KB · Views: 143
  • 20221229_172713.jpg
    20221229_172713.jpg
    326.4 KB · Views: 143
  • 20221229_172541.jpg
    20221229_172541.jpg
    205.4 KB · Views: 153
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als de Radiateur van een 180 CC ( die een stuk hoger is ) er op zit , en het Vol op Jupiler koud staat , gaan we Starten . ;)
Oja ... nog FF ELF RACING OIL - 2 TAKT - HTX 976 Bestellen.
 
Last edited:
Eindelijk weer eens tijd gehad om verder te gaan.
Heb een paar Runs gedaan , is een beetje fout gegaan , zuiger verbrand.
Nieuwe Zuiger er in , ontsteking aangepast , en naar DDL gebracht voor op de bank.
Scooter was zeer agressief, en iets anders af laten stellen
Conclusie : 21,5 PK bij 14,000 RPM .
Ben nu bezig met het afmonteren , Ik hoop dat de Scooter dit weekend geheel klaar is .
 

Attachments

  • red-Rockett.jpg
    red-Rockett.jpg
    363.3 KB · Views: 105
  • Red-Rockett2.jpg
    Red-Rockett2.jpg
    314.5 KB · Views: 104
  • 20230130_184405.jpg
    20230130_184405.jpg
    166.1 KB · Views: 111
Last edited:
Je schreef eerder voor minimaal 24pk te gaan. Nou is 21.5 ook erg plezierig, maar wel minder. Dus daarmee ben je tevreden?
 
Nou ... het gaat erg hard ,, als de ontsteking scherper gezet word , en wat kleiner in sproeier , dan word dat gehaalt ... echter voor hoelang ??
Voorlopig ben ik tevreden heb al plannen voor de volgende ... dat word een Otto Punto Uno 8,1... kijken of ik Dat Kanon van Bart kan bijhouden ;) .
 
Je schreef eerder voor minimaal 24pk te gaan. Nou is 21.5 ook erg plezierig, maar wel minder. Dus daarmee ben je tevreden?
Dat verschil merk je ook niet heel erg onder het rijden, hard lopen doet het toch wel . En je doelen altijd lekker hoog stellen dan heb je iets om naartoe te werken.
Zoals ik die nu moet zorgen dat ik mijn 8.1 heel houd en je voorblijf
 
Heb je de carburateur, ontsteking, bougie en etc. allemaal uitbesteed voor tuning? Of kun je meer info verschaffen over hoe je dit zelf hebt gedaan? Ik wil dit zelf leren maar ga wel wat fouten maken en kan het niet uitbesteden.
 
Last edited:
Eindelijk na 1 jaar is die eindelijk klaar , misschien nog wat zwarte delen rood spuiten , en kleine dingetjes zwart , heb nog wat extra kapjes liggen dus kan het zo weer terug zetten als het niet bevalt .
Doelstelling is beetje Ducati Stijl van de Moto Gp .
Veel kleine details nog aangepakt , grootste aanpassing is dat ik er een Sebac voorvork ingezet heb , en grotere remschijf.
Scooter gaat echt als een kogel , loopt 135 Km / uur , kan eventueel harder met langere vertanding .
Scooter is bedoeld voor de Sprint , en 21,7 Pk vind ik nu snel zat .
Binnenkort ga ik starten met een nieuw dik Project , daarvoor maak ik een nieuw Topic aan .
Ik mag zeggen : Deze Runner is weer fabrieks nieuw zoals Rick van Stippent zou zeggen .
 

Attachments

  • 20240303_153539.jpg
    20240303_153539.jpg
    590.4 KB · Views: 69
  • 20240303_153558.jpg
    20240303_153558.jpg
    538.7 KB · Views: 69
  • 20240303_153614.jpg
    20240303_153614.jpg
    328 KB · Views: 67
  • 20240303_153629.jpg
    20240303_153629.jpg
    327.3 KB · Views: 63
  • 20240303_153756.jpg
    20240303_153756.jpg
    275.3 KB · Views: 60
Absoluut een plaatje om te zien, ik vind de opengewerkte carter ook erg mooi en wil daar zelf ook een poging op wagen in de toekomst. Knap werk en kan er van leren en motivatie uit halen.
 
Heb je de carburateur, ontsteking, bougie en etc. allemaal uitbesteed voor tuning? Of kun je meer info verschaffen over hoe je dit zelf hebt gedaan? Ik wil dit zelf leren maar ga wel wat fouten maken en kan het niet uitbesteden.
Gehele Scooter zelf opgebouwd en gereviseerd , Ding was eerst bijna 24 Pk , echter toen is er iets fout gegaan , zuiger verbrand , oorzaak was de HPI die stond te scherp , volgens Fabrikant mag je die op 1,5 mm voorontsteking zetten .
Niet dus .. Advies van WB Tuning is rond 3 mm ,
Daarna nieuwe Zuiger er in , en de HPI op 3,2 gezet .
Toen naar DDL gebracht voor op de Testbank , gevolg : 21.7 Pk .. maar blijft nu heel , kan nog wat Fine Tunen , maar ik vind het goed zo , die paar extra Pk`s merk je niet op nauwelijks .
 
Binnenkort kan ik zelf met een 2T blok aan de slag en heb hem nu in huis, maar komt niet van een scoot af. Mijn doel is om daar meer van te leren en ook de electronica voor ontsteking beter uitpluizen. Liever een 2T scoot erbij gekocht, maar de prijzen lopen hier in het noorden totaal uit de hand en splits mijn projecten bewust op naar tuning, elektra en uiterlijk. Ik blijf even bij de goedkope rommel en heb het al afgeschreven en mag vernielen en etc. om te oefenen. Als ik verhuisd ben en de garage heb dan kan ik wel los gaan en mag ik verzamelen.

Vind het mooi om te zien hoe mensen kennis delen en naarmate je het beter begrijpt begint het makkelijker te worden om onderwerpen te volgen.
 
Back
Top