Rijbewijs A1 bij B volgens vierde Rijbewijsrichtlijn EU

Lord Bane

Well-Known Member
Ik las een voorstel van het CDA om voortaan Rijbewijs A1 bij B toe te kennen i.v.m. harmonisatie Europese Rijbewijsrichtlijnen.
Persoonlijk ben ik daar natuurlijk een groot voorstander van en ik heb dit ook ondertekend bij Petities.com en Petities.nl

Nu zag ik bij Reddit ook een post wat hierover ging, misschien wel interessant dit te lezen en/of op te reageren.
Vreemd vond ik het dat deze gozer eigenlijk met eieren bekogeld werd (figuurlijk gezien). Ik heb alleen maar lof voor hem.

 
Advertisement - register to remove this

Er is door de jaren al vaker een poging gedaan om A1 bij het B rijbewijs te voegen. Ben er ook groot voorstander van. In BE en DLD kan het immers ook.
 
Afgelopen jaren meermalen meerdere petities ondertekend. Heb al een motorscooter staan als winterproject, ik ben er dan ook helemaal voorstander van en helemaal klaar voor. Een brommer rijden naast mijn auto's doe ik wegens verkeersdruk, moet je je eens voorstellen wat het met verkeersdruk (en parkeerproblematiek en -kosten) betekend als NL dit eindelijk toekent.
Ben alleen bang dat het gekoppeld gaat worden aan uitstoot, of is dat onterecht?
Groet,
 
Doet men uiteraard met het oog op de verkiezingen. Als het zo ver komt haal ik mijzelf meteen een Neos of Aerox 100cc.
Post automatically merged:

Afgelopen jaren meermalen meerdere petities ondertekend. Heb al een motorscooter staan als winterproject, ik ben er dan ook helemaal voorstander van en helemaal klaar voor. Een brommer rijden naast mijn auto's doe ik wegens verkeersdruk, moet je je eens voorstellen wat het met verkeersdruk (en parkeerproblematiek en -kosten) betekend als NL dit eindelijk toekent.
Ben alleen bang dat het gekoppeld gaat worden aan uitstoot, of is dat onterecht?
Groet,
Aan uitstoot, c02 budget en andere deugpunten.
 
Hij, of waarschijnlijk jij... Heeft echt wel een paar punten waar ik het ook wel mee eens ben. Maar als je dan voor de rest gewoon een hoop onzin gaat vertellen, met wat idiote meningen, tja, dan ga je niet zo ver komen.

Get to the point. Er zijn wat regels die aan verandering toe zijn. Een miljoen irrelevante punten er bij halen zit alleen maar in de weg. Waarom gaat het in hemelsnaam over elektrische auto's, accu's, de vijandigheid tegen motorrijders, of wat dan ook allemaal. Totaal zinloos. Het is ook een hele uitzondering dat ik dat hele onzinverhaal gelezen heb. Het is dat het hier nu genoemd word, anders was ik ook binnen een paar zinnen afgehaakt.
 
Back
Top