rieju rs2 geluid.

angerb0y

Well-Known Member
Heyyy mensen! ja ja ik stel wel heel veel vragen maar waarom ook niet! :p aangezien het forum daar voor is. anyway ik had een vraagje. een maat van mij heeft een opgefokte rieju rs2. volgens mij 70cc anders 50cc ik weet het niet zeker. maar wanneer hij zijn gas opentrekt klinkt het echt net als een motor zon hard zwaar geluid. hij heeft 2 uitlaat pijpies aan de achterkant en er stond ninja op. ik weet mn god niet welk merk. maar dat geluid kan dat ook gewoon bij een normale scooter bv een runner? en wat maakt nou echt je geluid anders? alleen een uitlaat of ook andere aspecten?. ( zoals eerder gezegt ik heb niet veel verstand van scooterparts).
 
Advertisement - register to remove this

ninja is het merk , en die maakt doorgaands een lelijk lawaai gewoon , iets waar je je imo eerder voor moet schamen dan trots op moet zijn.

naast de uitlaat doet een bepaald toerental ook wat , hoger in toeren betekend meer geluid , 50cc maakt over het algemeen meer geluid , 70cc is wat "doffer" ..

er zijn veel verschillende manieren om met een standaard scooter meer lawaai te krijgen ,maar je rijdt dan meer voor lul dan dat je stoer bent...
 
Back
Top