willemrinia New Member 2 May 2020 #1 Hallo,mijn richtingaanwijzers van mijn yamaha zest doen het opeens niet?? Wat kan ik doenn?
Bulldog Well-Known Member 2 May 2020 #2 Hoor je wel het relais klikken? Anders met een multimeter gaan meten tot waar de spanning er nog opstaat. Op schakelaar meten tegen de massa. Op knipperrelais meten.
Hoor je wel het relais klikken? Anders met een multimeter gaan meten tot waar de spanning er nog opstaat. Op schakelaar meten tegen de massa. Op knipperrelais meten.
Manu76 Burn and rise... 2 May 2020 #4 willemrinia said: Probleem opgelost,los lampje,! Click to expand... Zo makkelijk kan het zijn! Probeer zelf eerst na te denken! (Zeker niet lullig bedoeld) Maar hier smullen de shops van. Ze kunnen er altijd een mooi verhaal van maken waarom iets niet meer werkt en dat voel je weer in je portemonnee.
willemrinia said: Probleem opgelost,los lampje,! Click to expand... Zo makkelijk kan het zijn! Probeer zelf eerst na te denken! (Zeker niet lullig bedoeld) Maar hier smullen de shops van. Ze kunnen er altijd een mooi verhaal van maken waarom iets niet meer werkt en dat voel je weer in je portemonnee.
Manu76 Burn and rise... 2 May 2020 #6 willemrinia said: Ik heb nog een vraag? Click to expand... Laat horen! Zo kunnen mede leden ook mee denken. Nogmaals het was echt niet lullig bedoeld maar bedoeld om centjes uit te sparen. Je mag zoveel vragen stellen als je wilt...
willemrinia said: Ik heb nog een vraag? Click to expand... Laat horen! Zo kunnen mede leden ook mee denken. Nogmaals het was echt niet lullig bedoeld maar bedoeld om centjes uit te sparen. Je mag zoveel vragen stellen als je wilt...