Rhq Pen 12 as

... Minaracers.... squish zou ik niet weten.... had op dat moment geen micro meter die ik dus nu wel heb... en ik reed 1:40...
en hou ik me kop aan gedraait heb gewoon vast is vast heb geen moment sleutel. en ik reed met die Castrol full shyntetis
 
- "Gewoon" aandraaien is veel te strak.
- 1:40 vind ik riskant.
- Squish niet meten is wel erg onverstandig!

Wat voor een bougie gebruik je?

=> begin het steeds minder vreemd te vinden, desondanks wel erg bruut dat je drijfstrang gebroken is, of beter gezegd, uit elkaar getrokken.
 
Originally posted by minaracers
Geef eerst eens antwoord op de vragen met wat voor een squish je rijdt, wat voor een mengverhouding, wat voor een olie, welke benzine, hoe strak je je kop vast draait, etc etc. Niemand kan je op het moment verder helpen...

Indd, geef es wat meer info dan?
Ik ben nu toch wel errug benieuwd hoe dit nou zit.
 
ik antwoord ff voor sander, kweet niet of het goed is. maar denk het wel.

squish niet nagemeten (sander dat doe je trouwens niet met micro maar met digi schuifmaat, dat je het ff wet)
cill in dus gewoon op gevoel vastgezet sander kennende zal dit zo'n 40+ nm zijn geweest:| :rolleyes:
benz grote gok dat het gewoon 95 is geweest, als het al niet mix was geweest van de shell:|
bougie ngk 8 of 9 iig geen w34 zoals dat hoort (SANDER)
verder geloof ik dat de oliepomp erint zat, maar je gebruikte die niet meer toch?

naja nu moet hij maar zelf ff antwoorden, zelf denk ik dat het aan zo'n beetje alles ligt. is die arme asje gewoon teveel geworden:) :)
 
die catroll fullsynthetisch die jij waarschijnlijk hebt gebruikt is TTS, deze is niet geschikt voor hoogtoerige cilinders! (@ team, manston of evo). Beter castroll 747 halen, alleen jammer dat deze op niet zo veel plaatsen te verkrijgen is.
 
Originally posted by mhr#27
1:40 kan makkelijk. (zit zelf te denken om nog iets armer te gaan)
TTS kan ook zat, maar A747 is natuurlijk wel beter.

DR70 mina hori lc is-tuned @ 10.000rpm, 1:40 (area)

DR70 mina vert ac is-tuned @ 10.000rpm, 1:35 (slider)


Dit op alle twee met TTS en absoluut geen brute toerentallen...
 
even over dat smeren:
Ik had het met een paar Duitsers hierover, die ook wel minstens 12k en die verklaarden me echt voor gek met 1:35/1:40, die smeren allemaal 1: 70 ofzo en het blijft nog heel ook...
Kan me helaas niet meer herinneren wat voor olie het was...
 
1:40 kan makkelijk, ik heb met mijn setup's met tts en met a747 icm. super plus (98) gereden, ging beide gewoon perfect, nooit smerings problemen.. het enige verschil wat ik merkte tussen de tts en de a747 was dat de a747 schoner verbrandde.

1:35 vind ik zelf weer een beetje te veel van het goede.

verders lijkt mij dit eerder een productiefoutje, want een RHQ asje heb je niet zomaar stuk.. ook kan het natuurlijk een fout in de montage zijn.. de vervroeging lijkt me een beetje onzin..

topicstarter.. is je carter nog wel heel?
 
Back
Top