This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rhq krukasmoer, Variokant

die bovenste (malossi moer) is M12x1.25 en deze viel er compleet overheen.

de normale minarelli moer ( de onderste) pakte alleen de 1e slag, dus die is net te klein...m10?

op de site staan namelijk niet meer krukasmoeren voor mina of malossi rhq assen..

iig ik zou het niet weten.

iemand die zo vriendelijk zou willen zijn om zijn krukasmoer te omschrijven of eventueel een foto van te maken/ zeggen waar je die kan kopen?

gast...

je woont in berkel.. pak effe je fiets & krukas, en rijd langs interscoot in zoetermeer.. die hebben alles liggen..

Misschien is Fred Motoren in Rotterdam wel NOG dichter bij.. JPS heeft het ook allemaal liggen.. Bestellen zuigt.. klaar!

klop, klopt, er zitten er genoeg in de buurt, dus van de week maar even naar Fred toe denk,

alleen het leuke is , is dat me blok al in elkaar zit..

maar ze hebben er daaar vast wel 1 liggen of ze weten wel wat te doen

k heb even gekeken naar het draad, maar dit is nog helemaal goed.

alleen ben ik er wel achter gekomen dat m'n koppelingsmoer er wel op gaat, alleen tot de helft van de moer zeg maar, omdat dit dunner draad is.

maar is een koppelingsmoer dezelfde maat als een krukasmoer?

nee koppelings moer is fijn draad, wellicht is tog het schroefdraad van de krukas naar ze mallemoeren. de 2e link die je hebt geplaatst de orginele moer zou moeten passen. deze is het zelfde als de orginele piagggio en peugeot krukas moeren alleen met een andere maat sleutel

anders toch ff kijken of hij wel op de ontstekingskant past, die is namelijk hetzelfde

Ja dat snap ik, maar wat ik bedoel te zeggen is, dat of de maat hetzelfde is en niet het draad. Want de koppelingsmoer gaat wel over het eerste gedeelte heen( dus het ligt eigelijk niet aan het schroefdraad) maar de krukasmoer zelf niet.

ik heb nog is heel goed zitten kijken naar het draad op de krukas, maar dat ziet er gewoon top uit, ik snap er niets van...