past deze cilinder op me RHQ

Status
Not open for further replies.

[sr]racer

SRT|OPTIC SPRINT SR
hey,

Ik had even een vraagje.! Ik had eerst een mhr cross + rhQ krukas..
alleen ga ik over op een mhr speed 7T nu is mijn vraag kan ik me RHQ krukas houden of heb ik een andere nodig..?

mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Speed zuiger kan wel in je cross cilinder. Let er alleen wel op bij het verkopen van je cross met speed zuiger dat je dit vermeld. Aangezien dat dan niet meer gaat lopen op een 85mm drijfstang, maar alleen op een 80mm drijfstang.
 
Om ff uit te leggen. Een cross en een speed zijn exact het zelfde (op minarelli dan).

Het enige verschil, is dat de zuigerpen bij een cross 5 mm hoger zit, als een std zuiger.

Hierdoor heb je dus een 85 mm drijfstang nodig.

Als je nu dus een cross zuiger, in een speed 7t cilinder doet, heb je dus in feite een cross 7t.

Doe je nou je speed zuiger in een cross, heb je dus gewoon een speed.
 
wat zou ik doen :p?

en wat kan ik voor me max tuned RR cross vragen dan Met
die nieuwe speed zuiger..?? ong.. de cil is nog hele goed.
geen krassen iod, gladde wand

ik hoor het wel
 
Dat moet als het goed is passen als je carter goed gekotterd is. Het enige wat je dan nog zou moeten doen is de boostpoort in je carter (lees het bovenste gedeelte in je blok waar mengsel langs komt om in je cilinder te komen) aanpassen op de cilinder voor een perfecte overloop. Ik neem dan dus aan dat je carter getuned is...
 
toch zit er wel verschil in membraan ophogen en cilinder ophogen , bij de cilinder ophogen word de weg naar de spoelpoorten langer ,bij het membraan ophogen komt het membraan anders te staan ten opzichte van de spoelpoorten. dus dat kan verschillende resultaten geven natuurlijk. en het ligt natuulijk aan het gebruik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top