Resultaten Kundo cil. ???

heey een vraagje,

k wil een kundo cilinder aanschaffen maar weet niet wat ik eruit kan halen!

heeft er maybe iemand ervaring en/of resultaten van/met kundo cilinders?

bvd
Xclusive

Advertisement - register to remove this

Ronnie waarom geef je die ene jongen aleen een warning omdat hij een smiley doet jezus hij doet toch niks verkeerd, die jongens maakten alleen een grapje dan hoef je ze toch niet meteen een warning ? M.v.g Lee

AeroXJunkii said:
Ronnie waarom geef je die ene jongen aleen een warning omdat hij een smiley doet jezus hij doet toch niks verkeerd, die jongens maakten alleen een grapje dan hoef je ze toch niet meteen een warning ? M.v.g Lee

Ga er nou maar niet op in, iig niet in dit topic ;) PM hem dan gewoon. Anders krijg je er zelf ook nog één :X

AeroXJunkii said:

Het is toch niet jou probleem of wel?
Iedereen kan wel :L of wat anders loos' zeggen, maar daar heeft de ts niks aan. Er zijn nu eenmaal regels (zie FAQ). De mensen vragen er zelf gewoon om...

met een zwaar detonerende cilinder zat er meer dan 16 pk in, in het vorige artikel zat er bijna 16 pk in maar hij verdient inmiddels een nieuw zuigertje :$ :rolleyes:

BTW geen vlinderpoorter hoor, is een andere cilinder dan hier boven op het plaatje

Last edited:
M@ste®foo®t said:
volgens mij is die dus echt wel rete snel
ik heb een foto op me pc staan van de binnenkant en het is toch een flinke vlinderpoorter met 7 spoelers.
ik weet niet meer waar ik hem vandaan had, maar k zal die foto ff uppen.

bsa17563.jpg

k ben idd wel benieuwd naar scores, heb er verder ook weinig van gehoord.
als dit niet blaast breekt mien klomp 8P

Dit is een TJT...

Jammer dat ze zowel voor de bovenstaande als voor de Kundo low-budget Airsal gietsels gebruiken... iets wat niet echt terug te vinden is in de prijs.

M@ste®foo®t said:
volgens mij is die dus echt wel rete snel
ik heb een foto op me pc staan van de binnenkant en het is toch een flinke vlinderpoorter met 7 spoelers.
ik weet niet meer waar ik hem vandaan had, maar k zal die foto ff uppen.

bsa17563.jpg

k ben idd wel benieuwd naar scores, heb er verder ook weinig van gehoord.
als dit niet blaast breekt mien klomp 8P

dit is een tjt cilinder

krd cilinder heeft idd ovale poort + 2 fluiters, ze zijn vrij zeldzaam + duur (naar mijn mening die centen ook niet waard, maar goed)

En Roy... is weer warned voor zijn 2e loze opmerking in dit topic

edit :P joel was sneller met replyen dan ik

Last edited:
Back