Restauratie projecten

Idd zal die goed van van opknappen.
JW Welke e30 had jules ook alweer?
Laat em maar goed oppassen dat ie alles van de set eraf haald en onbeschadigd, spul is goed duur! heb zelf alle bevestiging dingen etc nieuw besteld ook de stootlijsten, was wel paar 100 verder:X
Hoop dat me auto wel met een weekje oid weer terug is, heb zin om op te bouwen!
Is die voorruit van die E30 nog goed? en pas dat in 2deurs?
 
Dit is Jules z'n pimp mobiel :p

Foto-DR8IX73Z-D.jpg

Foto-DLEF4IJA.jpg


Die set moet hij inderdaad voorzichtig los halen, hij heeft nog een andere M-tech 1 set liggen.
Denk dat die wel zo slim is om de klipjes van die andere set ook te bewaren :p
De vooruit van die M-tech 1 komt in zijn auto hij heeft een hele dikke ster in zijn ruit.

Als ik weer op de sloop ben zal ik wel even voor je kijken, er staat nog een 323i met een onbeschadigde vooruit.
Verder maakt het niks uit of het nu een touring, 2-deurs of 4-deurs is, alleen de ruiten van een M3 en cabrio zijn anders.

Ziet er goed uit Jurjen, kan me voorstellen dat je zin hebt in het opbouwen :p
 
Zie leuke auto beter dat het een '86 is en een 2,5liter:)
Jammer dat er 2 deuren teveel in zitten:(
Bumpers zullen hem goed doen!
Oke ja kijk hier ook nog wel ff op de sloop, zit er nog verschil in met verschillende tinten oid?
Hoe komt ie aan al die bumpersets dan? Shadowline setje mag er ook wel op:p

Idd, kan niet wachten. Hoop dat het allemaal beetje meezit en niet weer een half jaar duurt!
 
Ik was ook nooit zo van de 4-deurs, maar nu ik er zelf één heb ben ik ze wel meer gaan waarderen :p
Het is wel een heel stuk praktischer, als ik straks een goede basis zoek voor mijn restauratie project dan komt er wel een 2-deurs van 86 of ouder :p

Hij had al een keer een M-tech 1 set gekocht, maar die moest nog opgeknapt en gespoten worden en dat kwam er steeds niet van :p
Chrome blijft er allemaal op zitten er moeten alleen nieuwe chromen raampezen in, kost ook belachelijk veel geld :X 60euro per stuk.

Jules heeft veel geluk gehad met die auto, ding is perfect onderhouden en overal nog hard.. was echt van een liefhebber geweest ( wel een onzettende sjonnie 8P ).

[ir]http://img257.imageshack.us/img257/8523/afb052qf0.jpg[/ir]
[ir]http://img301.imageshack.us/img301/426/afb053jt3.jpg[/ir]
 
Door al die optische ellende moet je ook maar heen kunnen prikken. Chrome, gaas, reflectors op spiegels, booskijker, mistlampen :r
 
Maakt niets uit dat gietwerk want die word toch altijd uitgebalanceerd, en als ik deze as zo bekijk is die niet meer zo, gaat wel beetje TEver op sommige punte.(zie afbrokkelingen)

Vind dit asje uit een E30 M3 er stukje beter uit zien:p
IMG_0385.jpg
 
S14 motor kan wel erg dik zijn 8)

[ir]http://i344.photobucket.com/albums/p351/davebmwe30/IMG_1557.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/nieuwezuigers013.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/nieuwezuigers014.jpg[/ir]
Links de standaart Mahle evo3 zuiger 10,2 comp, midden CP 12,7comp, rechts wossner 11,5 comp.
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/opbouws14001.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/opbouws14002.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/opbouws14003.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/opbouws14004.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/030.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/031.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/032.jpg[/ir]
[ir]http://i656.photobucket.com/albums/uu288/mcs_mick/004-1.jpg[/ir]

Erg dikke motor, vermogen is nog niet bekent.
 
Ow, die 02.
Had een tijdje terug half iets meegekregen dat ie zn blok gemold had, maar als ie dr dan zoiets van maakt is het wel interessant.
 
"Ik was eigenlijk van plan er ook z`n tupperware-auto van te maken.
Je weet wel ,eentje met te veel plastic en te weinig snelheid"
 
Gister het wiellager achter van mn 500 vervangen. Het oude spul was zo gaar dat ik de hele as weg kon mikken omdat de lagers en de afstandsbus er op waren ingesleten en het dus niet meer loskwam :X Nu dus nieuwe lagers, nieuwe as en alles lijkt wel goed te zitten.

Was vandaag iig koningsweer om met dat ding rond te knallen :p
 
Goede bekende van mn pa en ma heeft een witte 500 helemaal gerestaureerd. Ding staat in Maasdam, dus misschien dat je hem wel kent. Is net af.
 
Back
Top