Reset-key?

-Tim.b-

Spons...
Bij aankoop van mijn scooter kreeg ik maar 1 sleutel mee omdat de andere sleutel kwijt was geraakt. Ik heb een speedfight II LCDP met chipkey. Ze zeiden dat je deze sleutel voor 30 euro na kon maken zodat ik er weer 2 zou hebben. Wat wel was is als ik met de sleutel die ik gekregen had (en ook de enige) rond zou blijven rijden de ontsteking kapot zou gaan omdat dit de reserve sleutel was en ook de reset-key. Als de cdi-unit raar gaat doen kan je m daarmee reseten maar als je met die sleutel rondblijft rijden dat ie dan constant blijft reseten (waardoor ie dus kapot gaat).

Mensen ik geloof hier geen F**K van! En ik snap het ook ni meer. Weten jullie hier iets over of is dit gewoon lul koek?

Alvast Bedankt en Mzzls

Tim
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by -LCDP-
Bij aankoop van mijn scooter kreeg ik maar 1 sleutel mee omdat de andere sleutel kwijt was geraakt. Ik heb een speedfight II LCDP met chipkey. Ze zeiden dat je deze sleutel voor 30 euro na kon maken zodat ik er weer 2 zou hebben. Wat wel was is als ik met de sleutel die ik gekregen had (en ook de enige) rond zou blijven rijden de ontsteking kapot zou gaan omdat dit de reserve sleutel was en ook de reset-key. Als de cdi-unit raar gaat doen kan je m daarmee reseten maar als je met die sleutel rondblijft rijden dat ie dan constant blijft reseten (waardoor ie dus kapot gaat).

Mensen ik geloof hier geen F**K van! En ik snap het ook ni meer. Weten jullie hier iets over of is dit gewoon lul koek?

Alvast Bedankt en Mzzls

Tim

Het is wel waar,als ik jou was zou ik een andere kabelboom aanschaffen en een andere cdi.Ik vind persoonlijk dat dat ding alleen maar problemen geeft.Ik heb door die chipkey al 2 x me cdi gesloopt.En een nieuwe chipkey cdi moeten ze uit frankrijk laten komen en kost rond de 250 euro.En je rijd dus nu rond met de RODE sleutel?Dat is de moedersleutel,daar mag je eigenlijk niet eens mee rijden.Omdat je met die sleutel steeds je chipkey reset .(zoals je vertelde)Of zo snel mogelijk een zwarte sleutel laten bij maken of chipkey eruit.En die Chipkey kan dacht ik maar zoveel rpm aan.
 
Back
Top