This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Remslangen te lang bij crosstuurtje :s

Status
Not open for further replies.

verbist_k

MBK_nItRoLiCiOuS
yeeepz,
Kheb hier een nitro en ben alles zo een beetje aant vernieuwen met ook een andere setup enz..
Maar nu zijn mijn remslangen echt wel te lang met dat stuurje.. kortere kopen? Weet iemand een shop ofzo..

Thx..

Inderdaad om nou gelijk nieuwe leidingen te gaan kopen is ook wel een beetje overdreven en omdat op een Aerox al metalen gevlochten remleidingen zitten. Zul je van korter geen remverschil krijgen.

Ik zou net als iedereen met een cross-stuur gewoon de kabels wat onder je kappen duwen of zo lekker laten hangen.

speedwous said:
onzin....! als een systeem op druk is ( geen vocht en lucht er in) zal je echt niet harder remmen omdat je remleiding een stukje korter is.
hij zegt dat je meer remdruk krijgt omdat je stalen leiding koopt niet omdat je ze korter maakt. Nou weet ik nog niet of dit klopt want daar heb ik geen verstand van.
ik geloof ook dat dit offtopic is. de TS heeft zijn antwoord al dus hij mag dicht (kan de TS trouwens ook zelf doen volgensmij')

speedwous said:
onzin....! als een systeem op druk is ( geen vocht en lucht er in) zal je echt niet harder remmen omdat je remleiding een stukje korter is.

Ga jij voortaan ff beter lezen. Wat ik dus bedoelde(al gezegd door menace ja) is dat je met een stalen remleiding meer remdruk krijgt. En dat verschil voel je dus zeker wel.

Als de TS geen nieuwe leidingen wil kopen, wat ie wel aangeeft in de 1e post, kan ie ze ook tussen zn kappen frommelen. Maar of het daar mooier van wordt...

Status
Not open for further replies.