P Pallenaldo Danish tuner 13 February 2008 #21 It is 100% a Braking "remschijf". I'm driving with one at my NRG rim at my Stalker LC: Of course the Braking logo at the brakedisc is behind the forklegs and caliber. Doh! PS. I'm sorry if you already had concluded this.
It is 100% a Braking "remschijf". I'm driving with one at my NRG rim at my Stalker LC: Of course the Braking logo at the brakedisc is behind the forklegs and caliber. Doh! PS. I'm sorry if you already had concluded this.
DennisG 2f4r 13 February 2008 #22 Pallenaldo said: It is 100% a Braking "remschijf". I'm driving with one at my NRG rim at my Stalker LC: Of course the Braking logo at the brakedisc is behind the forklegs and caliber. Doh! PS. I'm sorry if you already had concluded this. Click to expand... ok it looks the same indeed but @ my disk there is no braking logo.
Pallenaldo said: It is 100% a Braking "remschijf". I'm driving with one at my NRG rim at my Stalker LC: Of course the Braking logo at the brakedisc is behind the forklegs and caliber. Doh! PS. I'm sorry if you already had concluded this. Click to expand... ok it looks the same indeed but @ my disk there is no braking logo.
Lorenzo Gozert. 13 February 2008 #23 100% zeker dat het een Adige is, heb ik hem toevallig niet aan jou verkocht? Mitch heeft er nog mee gereden op ze Runner.
100% zeker dat het een Adige is, heb ik hem toevallig niet aan jou verkocht? Mitch heeft er nog mee gereden op ze Runner.
Denna Soes Bolkont 13 February 2008 #24 Die van braking en adige zijn hetzelfde, alleen staat er bij braking, braking op en bij adige niks :+.
Die van braking en adige zijn hetzelfde, alleen staat er bij braking, braking op en bij adige niks :+.
DennisG 2f4r 14 February 2008 #25 Lorenzo said: 100% zeker dat het een Adige is, heb ik hem toevallig niet aan jou verkocht? Mitch heeft er nog mee gereden op ze Runner. Click to expand... ik heb een tijdje terug een evo nrg uit zoetermeer gekocht, en daar zat die op.
Lorenzo said: 100% zeker dat het een Adige is, heb ik hem toevallig niet aan jou verkocht? Mitch heeft er nog mee gereden op ze Runner. Click to expand... ik heb een tijdje terug een evo nrg uit zoetermeer gekocht, en daar zat die op.
DennisG 2f4r 14 February 2008 #26 Denna said: Die van braking en adige zijn hetzelfde, alleen staat er bij braking, braking op en bij adige niks :+. Click to expand... dan is het dus een adige, ik weet genoeg thnx & close.
Denna said: Die van braking en adige zijn hetzelfde, alleen staat er bij braking, braking op en bij adige niks :+. Click to expand... dan is het dus een adige, ik weet genoeg thnx & close.