This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tobias.N

New Member
Ik heb net de kappenset van mijn piaggio zip iget vervangen, hierbij moest ik mijn voorband en remklauw los maken en daarna weer terug monteren. Alleen nu het weer terug zit moet ik mijn voorrem verder in drukken om te remmen dan eerst en maakt denk ik de remklauw een soort schurend geluid als mijn voorband draait. Alsof het ergens tegenaan zit. Iemand enig idee hoe ik dit moet verhelpen?
 
Zit de remschijf wel in het midden van je remklauw ? Afstand bussen goed gemonteerd ? Zitten de blokken goed in hun sponning in de klauw , en de pennen er goed in ( die de blokken vasthouden , op hun plek )
 
Ik heb hem er weer even opnieuw opgezet en hij zit vgm weer goed, dankjewel.
Alleen heb ik nu ook een nieuwe led koplamp gemonteerd en opeens doen mijn voor knipperlicht het niet meer. Ik weet niet of dat ligt aan de nieuwe koplamp of dat ik verkeerd terug heb gemonteerd, terwijl ik het stekkertje van de knipperlicht alleen maar even los heb gedaan en daarna weer vast. Heb je enig idee waardoor ze het niet meer doen?
 
Misschien een stekkertje los getrokken ? Doet zowel links als rechts het niet meer ? Dan zou het misschien aan de massa aansluiting kunnen liggen . Doet achter het wel ( zal wel snel knipperen dan )
 
Oh ja en mijn groot licht doet het ook niet
Post automatically merged:

Misschien een stekkertje los getrokken ? Doet zowel links als rechts het niet meer ? Dan zou het misschien aan de massa aansluiting kunnen liggen . Doet achter het wel ( zal wel snel knipperen dan )
Ja links en rechts doen het niet, achter en op het dashboard knippert hij idd snel. Het stekkertje van het lampje zit er vgm wel gw goed in.
Post automatically merged:

Oh ja en mijn groot licht doet het ook niet
Post automatically merged:


Ja links en rechts doen het niet, achter en op het dashboard knippert hij idd snel. Het stekkertje van het lampje zit er vgm wel gw goed in.
Knipperlicht doet het weer, het zwarte draadje moest ik gw iets verder duwen
 
Last edited: