remklauw peugeot

Speed beast

Well-Known Member
hallo, heb de remklauw van mn peugeot losgehaald om mn voorvork te vervangen, alleen nu is de remzuiger losgegaan:| remvloeistof is paar druppels uitgekomen maar de rest zit er grotendeels nog in. Hoe kan ik nu het best te werk gaan? heb geen geld voor een nieuwe klauw eigenlijk:p
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

oke dan, kan geen kwaad dat ik geen ringetjes of iets voor om de zuiger tegenkom alleen een rubber gedeelte? en hoe ontlucht ik hem want krijg hem nu niet ver genoeg naar beneden gedrukt natuurlijk...
 
dr zit een dopje op je klauw, dat moet je loshalen, dan snel een slangetje erop, en loopt de ouwe remvloeistof eruit. Daarna gooi je in het potje bovenin nieuwe remvloeistof, en laat je het slangetje benede zitten en ga je pompen met je remhendel tot er geen luchtbelletjes meer in het slangetje te zien zijn. Als dat het geval is, draai je het dopje op je remklauw dicht, je potje dicht en ga je naast je scooter lopen en weer remmen, net zolang tot je weer volledige remdruk hebt. Dit alles doe je natuurlijk als je remklauw goed op je schijf zit ;)

Succes
 
Back
Top